Zjedź mnie zdrowo !


Cześć kochani dzisiaj mam dla Was przepis na jaglane placuszki. Nabyłam ostatnio świetny termo kubek w jeszcze lepszym kolorze. Matowy różowy neon skradł moje serce. Towarzyszy mi dosłownie wszędzie. Zostańcie ze mną do końca ♥










Czego potrzebujemy do zrobienia placuszków ?
  •  150 g ekologicznej kaszy  jaglanej z gruszkami ( TU ), jedno jajko, 1-2 łyżki mąki pełnoziarnistej, pół łyżeczki cynamonu (TU), 1/4 łyżeczki imbiru (TU).
  • Kaszę jaglaną zalać wodą i  odstawić na 5 minut. Wodę odlewamy i zalewamy kaszę ponownie wodą. Najlepiej odstawić ją na około 12 h. Po 12 godzinach znowu odlewamy wodę i do 150 g ( czyli jedna torebka z opakowania) dodajemy pół szklanki wody.  Miksujemy kaszę z wodą na gładką masę w blenderze. Do masy dodajemy resztę składników i mieszamy.
  • Na patelni podgrzewamy olej ja użyłam oleju lnianego z SEMCO ( TU).
  • Na rozgrzany olej łyżką nakładamy masę.
  • Opiekamy z każdej strony na złoty kolor.




Przyprawy ecoblik.pl są niesamowicie intensywne. Zdecydowanie różnią się jakością od przypraw których używałam dotychczas. W PL w małych miastach poszukiwanie przypraw jest raczej trudne. Dlatego też zaczęłam szukać czegoś wartościowego w internecie ♥ Oczywiście znalazłam ECOBLIK moja przygoda rozpoczęła się od herbaty i kawy ♥ Jak się okazało mają o wiele więcej wartościowych produktów.



SEMCO ( TU) Jest to olej roślinny o najwyższej zawartości kwasów tłuszczowych omega -3 i omega – 6, które jako składniki diety regulują metabolizm. Łyżka oleju zabezpiecza dzienne potrzeby organizmu w NNKT.

POPCROP ( TU ) świetna przekąska. Idealny dodatek do mojego zdrowego pudełka.



Mój termo kubek ♥ Jest różowy i piękny... Nie no bez żartów. Kubek jest bardzo szczelny, dlatego też bardzo chętnie zabieram go ze sobą dosłownie wszędzie. Trzyma przyjemną temperaturę herbaty/ kawy przez dobre kilka godzin. Spełnia moje wymagania ♥ Z moimi różowymi pudełkami z LIDLa  tworzą bardzo fajny zestaw, który chętnie ze sobą zabieram♥  Kubek termiczny jest dostępny TU




Share:

1 komentarze