Spotkanie blogerek !

Cześć i czołem 12 marca odbyło się Małopolskie Spotkanie Blogerek. Razem z Kingą jakiś czas temu wpadłyśmy na  świetny pomysł. Dlatego też postanowiłyśmy sobie zorganizować drugi dzień kobiet. Zapraszam Was do zobaczenia całej relacji. ♥


Interendo dziękuję za Kociii upominek ♥












Spotkanie rozpoczęło się od pokazu jak nakładać mineralne kosmetyki. Earthnicity



Następnie wspaniała Monika opowiedziała nam o niesamowitych kosmetykach ♥ 



Następnie odwiedził Nas Jacek i opowiadał o tworzeniu świec ♥






Niesamowicie miło spędziłyśmy czas do tego w końcu poznałam Kamilę ♥  Instagramowe koleżanki są fajne ♥







 








































Dziękujemy sponsorom za wspaniałe upominki ♥





Share:

11 komentarze

  1. Widać że spotkanie się udało :-) a upominki są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę spotkania :) Gratuluję, że się udało zorganizować coś tak fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow,zazdroszczę, nigdy nie byłam na podobnym spotkaniu :)
    świetne zdjęcia!
    Widać że bawiłyście się rewelacyjnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. SPotkanie musiało być udane! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszunie ciesze, że mogłam z Wami spędzić trochę czasu w Chrzanowie! <3
    Było super. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super! uwielbiam spotkania blogerek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Extra spotkanie, fajne oderwanie sie od codziennych obowiązków. I oczywiście upominki fantastyczne, szczególnie perfumy !!! 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Zorganizowałyście naprawdę super spotkanie i cieszę się, że udało się Wam spotkać.
    Prezenty od sponsorów piękne:)
    Ja też dostałam prezent z Waszego spotkania od Pati:D
    Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mnóóóstwo upominków!

    OdpowiedzUsuń