♥ ♥

Witajcie kochani,


Cudowna pogoda poprawia mi humor, oczywiście przestawiam się już na tryb letni.Dzisiaj po szkole wpadłam do ulubionego SH i upolowałam różową marynarkę. Jak tak sobie chodziłam po sklepach to przymierzyłam miętową skórę i od tamtej pory jest moim marzeniem. W sklepie oczywiście masa rozmiarów S czyli na mnie za małych i L za dużych no smuteczek. Za dwa tygodnie zakończenie roku nie powiem bardzo się cieszę, bo jestem już troszkę zmęczona. Może troszkę o stylizacji zielono miętowo czyli wiosennie . Bardzo lubię wnosić do stylizacji żywe kolory za pomocą biżuterii. W tym przypadku też tak jest więc zapraszam do oglądania .






Koszulka /H&M   Bransoletki / Purple tree     Bransoletka miętowa/ Tutaj 

Share:

24 komentarze

  1. świetnie wyglądasz, jaka zadowolona, to mi się podoba :) ale chyba nie ma już u Was śniegu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale słodko wyglądasz <3 drugie zdjęcie miazga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bluzeczkę masz cudowną. I te kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna koszuleczka! Daj spokoj rozmiarówką nie ma co się przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko wyglądasz! :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się marzy, ale miętowy płaszczyk, ale wszędzie są tylko S a mi potrzeba ciutkę większy rozmiar :/
    Świetna koszulka i biżuteria :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz !
    uwielbiam takie stylizacje !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pawie pióra uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyglądasz, wrzucasz tu cudne zdjęcia, ale to, co piszesz zdaje się być zlepkiem przypadkowych zdań, bez większego sensu..szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nataszko, rozm M czy L nie sa wcale duże, wiec nie ma sie co przejmować :) zawsze możesz zmniejszyć L :)
    Fajnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeny ile śniegu <3 Kochana cudna całość ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę włosów, piękne i długie *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie tutaj u Ciebie zapraszam do siebie http://claudine-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda jest teraz genialna za oknem ♥

    OdpowiedzUsuń