M.A.C

Witajcie kochani dzisiaj przygotowałam dla was makijaż z kosmetykami M.A.C. Zaczynając od podstaw pierwsze oczyszczam twarz później nakładam krem lub bazę. Pierwszym produktem jest Moisture Fluid SPF 15 Foundation. Fluid jest bardzo nawilżający dzięki czemu przez cały dzień mamy poczucie odpowiedniego nawilżenia. Bardzo dobrze się rozprowadza oraz łączy ze skórą pewnie przez to, że w jego skład wchodzi masło shea. Dzięki niemu możemy ukryć nasze mniejsze i większe niedoskonałości. Kolejnym krokiem jest delikatnie cieniowanie w tym przypadku odcień  GINGERLY  delikatny brąz. Oczywiście policzki , skronie i kontury które uwielbiam podkreślać. Mój ulubiony róż całkiem nowy HOT NIGHT jest bardzo ale to bardzo mocny jak dla mojej jasnej cery. Jedno zamoczenie w nim pędzla skutkuje mocnym efektem. Róż jest soczysty i wyrazisty.Kolejnym krokiem są brwi ja osobiście posiadam kredkę dla brunetek, ale znajdzie się kolor dla każdej z was ( każdej z naturalnym kolorem ). Kredka idealnie dopasowuje się do koloru brwi oraz jej konsystencja jest bardzo ułatwiająca nakładanie. Druga strona jest zakończona szczoteczką która ułatwia nam ułożenie brwi. Przechodząc do ust znowu użyję szminki Veronica  odcień SATIN bardzo ją polubiłam, ale doskonale wiecie jaka mam słabość do różu i fioletu. Pierwsze nałożyłam warstwę szminki,a później rozświetlenia dodał błyszczyk. M.A.C MINERALIZE TINTED LIP BALM jest delikatny drobinki dodają nam uroku. Błyszczyk jest delikatnie nawilżający i cudownie pachnie. Jak na razie to tyle zapraszam do oglądnięcia zdjęć. 








Share:

13 komentarze

  1. piękny delikatny makijaż !
    i jakie urocze kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. taki róż muszę sobie sprawić... :) ale nie mogę się przestać zachwycać włosami.. kiedy moje będą taaakie długie żeby takiego koka mgła sobie zrobić.. aj głupia byłam że ścięłam:(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz w tym makijażu :) zdjęcia są po prostu idealne :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszedł ten makijaż :3

    OdpowiedzUsuń
  5. te zdjęcia strasznie przypominają mi klimat na blogu u Twojej siostry :)od dłuższego czasu czaję się na coś z MAC

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle dobrego o tym MACu już słyszalam ;D Te cienie to bym Ci chętnie zabrałą <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny wpis ! coś innego :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń