◘◘

Hej ho perełki ♥Czekam na poprawę pogody , bo właśnie mieszkam w Małopolskim... Niestety jest fatalnie do południa potrafi świecić słońce, a potem zrywa się burza która wszytko niszczy. Współczuję tym ludziom którzy tracą wszystko w kilka sekund. Przed wczoraj gadałam o tym z moją przyjaciółką, byłyśmy pewne że nas to nie dotknie bo nie mieszkamy koło żadnych zbiorników wodnych ani tym podobnych. Wczoraj do niej dzwonie, a ona mi mówi że przeszło koło niej straszne gradobicie, sąsiadom uszkodziło dachy. Jedna burza i tyle strat. Już nie mogę na to patrzeć i mam nadzieję, że poprawa pogody szybko nadejdzie.






Sweter / TU     Torebka /TU      Spódnica /Atmosphere    Bransoletki /TU 

Share:

41 komentarze

  1. fajna torebeczka ;) a co do pogody to też mam nadzieję, że przyjdzie, bo rzeki wylewaja ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh te burze to tragedia.. Codziennie przechodzi burza przez małopolske ;/
    Śliczny zestaw, szalenie podobają mi się bransoletki i urocza torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję tych burz..
    świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, z pogodą jest u mnie tak samo! ładna pogoda, a potem nagły deszcz i grzmoty... wczoraj grad odśnieżaliśmy łopatami do śniegu - istna parodia. co do stylizacji - wyglądasz przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ja też współczuję. Jeden żywioł, a ludzie ponoszą przez niego tyle strat.
    Co do zestawu to śliczny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pogoda jest masakryczna. Przepiękna bluza :D. Przesłodka torebka *.*.

    OdpowiedzUsuń
  7. omg i love love love this look!! your top is sooo freaking cute!!! :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją miejscowość na szczęście omijają teraz wszystkie powodzie i gradobicia, ale dwa lata temu całe miasto pływało...
    Pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem z małopolski i wiem dobrze o czym mówisz wychodzę rano jest pochmurno w południe się przegrzewam a wieczorem jestem mokra, tragedia. Ale widzę że tobie udało się zaleś pogodę na piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd masz takie piękne baletkiii?! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. you look phenomenal hun! i really adore your outfit :)

    ❤ StylishByNature.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ten sweter jest przepiękny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Love ur arm swag in knits. interesting outfit altogether.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie kociaki <3 Torebkę ams śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pieknie tu u Ciebie wooooowww :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. You have a nice blog!!! thanks for your comment
    I'm following you
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny raz wyglądasz prześlicznie <3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jak pięknie *.*
    Zapraszam - nowy post - http://julcia102030.blogspot.com/2013/06/this-rain-is-like-fire.html

    OdpowiedzUsuń
  19. this outfit is so super cute, love it! the pink, with the cool jumper and then that bag, great outfit!

    x

    ♥ Ellen
    SHOPSTYLECONQUER.COM
    Facebook + Instagram

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny sweter, bardzo ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja pracuję w Tychach i właśnie wtedy zastało mnie gradobicie... Baliśmy się o okna. Istny Armagedon!
    Sweterek w koty... Oh, ah;)
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdjecie jest fantastyczne, podoba mi się połączenie pozornie nie pasującego na elegancko sweterka z klasyczną spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny zestaw ;) bardzo kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie jest dość ładna pogoda, chociaż zaczął wiać zimny wiatr i boję się że się zepsuje :) Bardzo podoba mi się ten sweter, słodki jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety żywioły są nie do pokonania :/ Świetny sweterek ;)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. Za kilkanaście minut NOWY POST! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna stylizacja!:)

    masz piękna urodę:)

    dzięki za odwiedziny:)

    dodaje:)

    pozdrawiam::)))

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjne zdjęcia , sweterek jest genialny , wgl wszystko jest świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Thanks for your lovely comment on my blog:) I really love your outfit! Would you like to follow each other? Let me know honey;) http://www.maman-modeuse.com

    OdpowiedzUsuń