♥♥♥

Witajcie kochani. Dzisiaj chciałbym poruszyć temat postanowień w których ciężko wytrwać. Ja osobiście nie raz próbowałam nie jeść słodyczy, ćwiczyć , oszczędzać i zbierać ... Niestety często mi się nie udawało wytrwać. Z czasem nabrałam wprawy i różnych pomysłów, zacznę od DIETY bo tym my kobiety jesteśmy zainteresowane najbardziej. Moim najlepszym sposobem jest założenie notatnika i np postawienie sobie wyzwania "Jeden tydzień bez słodyczy " ,"Jeden tydzień z owocami" ,"Jeden tydzień ćwiczeń o tej samej godzinie ". Można fajnie łączyć takie postanowienia dzięki czemu efekty mogą być bardzo szybko widoczne. No bo przecież utrzymać takie postanowienie przez tydzień będzie o wiele łatwiej niż przez miesiąc. Na koniec tygodnia zawsze możemy zafundować sobie małą nagrodę co może być małą motywacją. Żeby nam się nie znudziło każdy tydzień miesiąca może być zupełnie innym postanowieniem. Więc od dobrych nawyków dzieli nas bardzo mało. Mam nadzieję że, post wam się spodoba bo to chyba pierwszy o moich poglądach .Miłego perełki  ♥










   Spodnie/ Atmosphere   Torebka /K♥    Bransoletka /Art Garden 

Share:

20 komentarze

  1. Fajny pomysł z tymi tygodniowymi postanowieniami, muszę wypróbować na sobie ;D
    Bajeczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownie Ci w takich jasnych kolorkach, pięknaś :*:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś <3
    Co do diety Twój pomysł jest cudowny. Muszę go wypróbować.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł z nagradzaniem się na udane tygodnie :)

    piękna jesteś w bieli :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz te włosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, co do tego tygodniowego postanowienia - nie pomyślałam, że można dążyć do celu małymi kroczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne włosy;D I wieża eiffla;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że własnie dzięki taki małym krokom można dojść do celu i wzmocnić swoją wolną wolę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia!
    a takie krótkie postanowienia są bardzo dobre,przynajmniej łatwo w nich wytrzymać

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z tym zapisywaniem postanowień:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I love the bracelet :) and the set of the pics ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już w kilku miejscach czytałam, słyszałam o postanowieniach i tym samym nagradzaniu siebie za dobrze wykonane postanowienie :) To jest naprawdę fajne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj co za wspaniałe kobiece kształty !

    OdpowiedzUsuń