Breakfast

Dzień dobry  niedawno wstałam i stwierdziłam, że się z wami ładnie przywitam. Bardzo fajnie jest zacząć sobote od sprawdzenia nowości na blogu. Nieatety pogoda nie dopisuje wiec lepiej zosanę w domku i nadrobie zaległośći. Ogólnie to zaczęłam moje 7 dni z musli . Idzie lato i chciałabym zacząć się jeszcze troszkę lepiej odżywiać. Nie powiem bo lubię czasem wstąpić do MC i dorwać np ciacho o smaku owoców leśnych. Chyba jak każda z nas mamy małe słabości do słodkości i takich tam. Ja raczej staram się wprowadzać masę owoców i warzyw pić dużo wody i jeść w odstępach do 2,5-3 h , ale jak wiemy nie zawsze jest czas na jedzenie. Zacznę więc od śniadania i przez 7 dni będzie to musli. Ogólnie to zawsze miałam uprzedzenia do sklepowych musli bo połowa opakowania lądowała w koszu, ponieważ nigdy nie trafiłam na składniki które lubię. Ostatnio znalazłam fajną stronę gdzie same sobie dobieramy składniki wiec zjemy je z miłą chęcią . Tak się złożyło, że wygrałam konkurs na bon właśnie do tego sklepu i skomponowałam swoje musli. Są pysznym i zdrowym początkiem dnia.


Musli / TU 

Share:

14 komentarze