Motywujące babeczki z pewnością siebie

Motywacja kiedy pomaga ? Dlaczego jest taka ważna ? Pewność siebie droga do sukcesu czy porażki ? W naszym życiu spotykamy tysiące ludzi którzy mogą być lepsi lub gorsi od nas. W miejscu pracy pewnie znajdziemy swój autorytet, któremu będziemy trochę zazdrościć. Bo przecież "Y" tyle wie, tyle potrafi zrobić  ... I wtedy dochodzi do zaburzenia naszego wizerunku, już nie czujemy się tak pewnie. Motywacja wtedy pomaga jak dobra pigułka. Droga do sukcesu jest długa więc nie przeskoczymy jej od razu, małe kroczki w końcu doprowadzą nas do celu. Co nie zmienia faktu że będzie to ciężka praca. Pewność siebie ma wiele odmian dzisiaj skupię się na tej pozytywnej. Jeśli będziemy planować nasze kroczki i założymy, że zwyciężymy i damy radę nasze szanse na sukces wzrosną. Z pewnością siebie o wiele lepiej się pracuje. W naszym życiu ciągle lądujemy w takich sytuacjach czy to w klasie , czy ze znajomymi czy tez na blogu  ♥ Najważniejsze jest to by dążyć do celu z wielką motywacją i pewnością siebie.Kochani stwierdziłam, że raz w tygodniu będę robić posta o moich przemyśleniach. Napiszcie co o tym sądzicie♥.






Bluza/ Adidas   Spodnie /Atmosphere  Trampki/ Targ 

Share:

43 komentarze

  1. bardzo dobry pomysł!jak masz coś do powiedzenia to pisz, a zawsze znajdzie się ktoś kto przeczyta, tym bardziej, że piszesz mądrze:)
    P.S. Super bluza:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz,a bluza fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmyślaj i pisz, jestem za!
    Z pewnością siebie jest różnie ale powinniśmy wtedy skupić się na sobie, nie na innych i tak jak napisałaś, dążyć do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaką Ty masz boską bluzę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. rób rób :) bardzo fajnie się czyta takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie pewność siebie jest potrzebna w życiu bardzo!
    Pomaga walczyć ze stresem ;)
    Jestem jak najbardziej za takimi wpisami.
    Każda kobieta z przyjemnością poczyta o tym, że ktoś ma takie same problemy jak ona.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza ;) Wyglądasz ślicznie, dziewczęco, ale na luzie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to napisałaś!
    motywacja jest bardzo potrzebna!

    OdpowiedzUsuń
  10. pewność siebie to cecha bez której ciężko osiągnąć cokolowiek w życiu i musi być duża. Do pewnośći potrzebna jest jeszcze siła, wytrwałość, wartości i dążenie do celu lecz nie za wszelką cenę, bo takich lubi nie lubię :)PS FAJNĄ MASZ TĄ BLUZĘ

    OdpowiedzUsuń
  11. A miałam taką nadzieje, że gdzieś niżej będzie zdjęcie tych trampek, a tu nie ma :C
    Masz racje pewność siebie jest bardzo potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie tak na sportowo :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. w sportowym wydaniu wyglądasz równei rewelacyjnie, ale już chyba to kiedyś pisałam ;>
    ja niestety jestem raptusem i chciałabym wszystko na raz, ale uczę się tej metody małych kroczków, powoli ale coraz bardziej ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super!;) bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z tobą!Motywacja jest b.potrzebna:)
    Fajna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajna ta bluza ! bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna bluza! <3
    super blog! obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przemyślenia to fajna sprawa - przynajmniej ja chętnie poczytam Twoje myślowe przekazy :) Mądra z Ciebie osóbka, a przy tym wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. :) Witam! Dzięki za komentarz! Bardzo ładne zdjęcia! Super luźny zestaw! Co do przemyśleń, czasem dobrze je mieć:) A pewność siebie to ważna rzecz! Pomaga w wielu sferach życia:)
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz :) bardzo ładna bluza.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja pracuję nad poczuciem własnej wartości :) świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza jest mega ! Świetna sesja ;)
    Zapraszam serdecznie na konkurs u mnie na blogu :) organizowany z butikiem LOLA ;)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze niby taka niepozorna stylizacja ale bardzo ładnie wyglądasz ! Szczególnie włosy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z przemyśleniami :)
    Bardzo ładna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ojeeej, dziękuję bardzo! :) Ty natomiast w tej bluzie wyglądasz świetnie, sama bym chętnie taką przyjęła do swojej szafie. I zdjęcia rewelacyjne, ale chyba nie mogłoby być inaczej, w końcu jesteś siostrą Kadika :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja :)
    Bardzo fajna bluza , wyglądasz super :)
    Zapraszam cię na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bym sobie zyczyla by wszyscy ludzie na swiecie byli pewni siebie, jesli mialabym cos w swiecie zmienic, to zymienilabym to wlasnie. bo zyloby sie lawiej, i ludzie byliby po prostu szczesliwi w swojej skorze :) niestety rzadko to sie obserwuje.

    swietna bluza :)
    w ogole bardzo podobaja mi sie zdjecia... to rozmazane tło, i to, ze Ty jestes taka wyostrzona na pierwszym planie :) jakim aparatem robisz zdjecia i jak uzyskujesz taki efekt, jesli mozna zapytac? :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję bardzo za komentarz ;**
    Świetnie wyglądasz :)bluza jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. wspaniała bluza!! super i świetne zdjęcia
    ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. baaardzo mi sie podoba Twój kok :))

    OdpowiedzUsuń