Pogodowe rachunki

Witajcie kochani mamy znowu piękna  pogodę. Przez te deszcze nabawiłam się choroby, przynajmniej jak będzie tak ciepło z chęcią opuszczę łóżko. Do tego dotarł do mnie wczoraj karton kaw i herbat. Nie mogę się doczekać aż spróbuje wszystkich i pochwale się wam co i jak. Przez ta pogodę mam okropny humor mam nadzieje, że dobra kawa mi pomoże. Kochani jest dopiero 8 rano a ja czuje  promyki słońca wpadają przez okno. Doczekałam się w końcu prawdziwej letniej pogody.

















Koszula/  NN     Spódnica /ginatricot   Torebka/ Wd      Buty/Targ

Share:

39 komentarze

  1. pogoda szaleje, z tropików w jesień :)) mam nadzieję,że jesień będzie jak muszę być w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki tej torebce wyglądasz przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialnie wyglądasz, spódniczki zdecydowanie Tobie służą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną masz tą spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz! :))

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesteś! <3
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wstałam dziś o 7.00 rano, nie mogłam spać kiedy za oknem tak pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję od jakiegoś czasu, teraz mam już swojego bloga i tam zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne masz wlosy :) stylizacja ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również zachorowałam przez te zmienne pogody na szczęście już jest pięknie:)
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej! :* Pięknie wyglądałaś i miejsce też świetne :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! Swietnie wygladasz :3 Podoba mi się!

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz *o*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna z Ciebie dziewczyna! ;) Stylizacja zdecydowanie na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz ładne gęste włosy :):)
    Pozdrawiam,
    http://martinisatelier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa dzięki! :D bardzo ładnie wyglądasz :) a letniej pogody wyczekiwałam najwyraźniej razem z Tobą, przy takich temperaturach i pełnym słońcu od razu łatwiej o uśmiech na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale pięknie wyglądasz *.* cudna spódniczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja ! :)) Miałaś kiedyś zrobić dłuższy wpis o swoim życiu, coś dokładniej opowiedzieć o sobie :) Na pewno spore grono czeka dalej na tego posta , w tym ja ! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz;) Bardzo dziewczęco;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ślicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz ładny usmiech:)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie, piękne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko rozwaliłaś mnie tym tłem!:)

    ha ha ale genialnie to wygląda!:)





    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. super wyglądasz ;) świetny motyw kwiatów

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne i zdjęcia i stylizacja ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja :) Obserwuję, pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam też do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowna sesja!!! pieknie
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna spódniczka :)

    ps. masz bardzo fajny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  31. mm spódniczka mój ulubieniec <3

    OdpowiedzUsuń