♥ Paznokcie ♥

Kochani dzisiaj przedstawię wam moje lakiery w pastelowych kolorach. Ja osobiście nabyłam zestaw bo uwielbiam mieć różnokolorowe arcydzieła na  moich dłoniach.  Born Preety  to strona na której znajdziecie wszytko do zdobienia paznokci. Nabyłam 4 lakiery w super słodkich kolorach  najlepiej wyglądają z podkładem białym lub beżowym. Ja osobiście uwielbiam połączenia różowego z niebieskim. Lakiery są bardzo trwałe i schną w miarę szybko.  Wyglądają cudownie w  połączeniu z innymi pastelowymi lakierami. Efekty możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach. Zdjęcia w sklepie internetowym nie różniły się prawie niczym są właściwie bardzo podobne do moich. Kolorystyka jest prawie taka sama ♥ zobaczcie >TU< .
Kochani mam dla Was 10 % zniżki do tego  sklepu na hasło HULA91


Share:

23 komentarze

  1. ten niebieski jest słodki

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne sa, urozmaicone pastele! a jak lubisz neony to rozdanie u mnie na berystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze są te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądają na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ale słodziaki te lakiery ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są!
    Nie mogę się zdecydować, który najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ! Zobacz na moje fioletki w ostatnim poście :) Pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam na lato takie pastelowe cudaki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory, zwłaszcze ten błękitny chętnie widziałabym u siebie:)
    PS. mogłabyś napisać w jakim programie uzyskałaś efekt dodania tej warstwy z kolorowymi ptakami w locie? boski! z góry dziękuję za odp:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty colours. Thanks so much for your visit and comment
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Super kolorki.:) + Zapraszam do mnie. Odwdzieczam się za obserwacje tym samym.:)

    OdpowiedzUsuń