Smutki w słoiku cukierków

Tak zdecydowanie smutny i męczący tydzień. Osóbka która towarzyszyła mi prawie codziennie uciekła mi na jakieś 2 miesiące no niestety. Jakoś tak biegam bez sensu brak mi organizacji ostatnimi czasy. Znowu dopadły mnie burze mam okropny humor w taką pogodę. Jestem senna i zmęczona przez ten deszcz. Kawa, herbata i masa słodyczy tak to mój sposób na przetrwanie. Moja zdrowa dieta i postanowienia nie mają szans ze złym humorem. Normalnie ale ze mnie narzekadło przez ta pogodę mam nadzieje że szybko do mnie wróci słoneczko. Miłego kochani ♥






Sukienka / CHOIES   Sandałki /Targ 

Share:

25 komentarze

  1. łał, jak kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda jest dołująca, ciężko cokolwiek zrobić ;/ Ale wyglądasz pięknie, fajnie Ci w tych paseczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz.
    Bardzo klimatyczne zdjęcia, cudowne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest cudowna, świetnie do Ciebie pasuje :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty i Kadik jesteście tak śliczne! We wszystkim Wam do twarzy. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, w taką pogodą przychodzi największa ochota na coś pysznego... mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie smutan tylko dzialaj piękna; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pięknie wyglądasz ♥,♥ W ogóle nie widać, że masz złe dni, wręcz przeciwnie, wydajesz się promienieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci tych włosów ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna jest ta sukienka! I sandałki, cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna pasiasta sukienka idealna na taki spacerek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczny promienny uśmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety, pogoda nam się trochę zepsuła :(
    Wyglądasz cudownie! Ach, a ta torebka jest przewspaniała i podziwiam ją za każdym razem jak pokazuje ją Kadik. Masz cudowny promienny uśmiech :)
    Hmmm... na pierwszym zdjęciu rzuciło mi się trochę podobieństwo do sióstr Goławskich z ostatniej edycji xFactora >.<

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądałaś i fajny look :)

    Oj te humorki co zrobić - czasem trzeba pomarudzić :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Love stripes, super stylish

    OdpowiedzUsuń
  16. ojjjj.. ze mnie też takie narzekadło ostatnimi dniami, też zganiam to na pogodę, ale sama nie wiem, w czym tak naprawdę tkwi sęk..? Dobre jedzonko, kocyk i film w te deszczowe aury, a w ciepłe wieczory spacer z ukochanym - nieoceniona poprawa nastroju i humoru, tym się ratuję! ;-) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz cudownie w tej sukience ! W takim wydaniu proszę żebyś częściej się pokazywała ;)

    OdpowiedzUsuń