Miłego Dnia

Witajcie kochani te wakacje są cudowne. Pogoda mi dopisuje humor atmosfera wszytko jest idealnie. Wczoraj wróciłam i jutro znowu jadę tym razem w góry. W te wakacje mam zamiar troszkę się opalić. Jedyne co mogę powiedzieć to, że te wakacje za szybko lecą. Już jest prawie koniec lipca :( jedyne co mnie pociesza to to że za miesiąc są moje urodzinki ♥ ostanie naste ♥Podobno później już leci. Póki co korzystam z wakacji a wam życzę miłych chwil ♥Mam dla WAS jeszcze kod rabatowy do sklepu internetowego ♥Daniel Wellington♥  Kod to " NATASZ" 15% do każdego zakupu do 10 sierpnia.






Bluzeczka/ Vero Moda   Spodnie /Atmosphere / Zegarek   ♥Daniel Wellington♥

Share:

22 komentarze

  1. fajna stylizacja, sama lubię taki prosty i wygodny look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czas leci zdecydowanie za szybko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna tuniczka taka romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. dekoracja we włosy urocza

    zapraszamdo mnie,jesli ci się podoba
    to zaobserwuj noi komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. do twarzy Ci w takich romantycznych zestawach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną masz bluzeczkę, mnie bladziocha strasznego słońce trochę musnęło :) Życzę udanego wyjazdu w góry! ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześlicznie wyglądasz :)

    Moje urodziny są w niedzielę - skończę 32 latka :) Czas szybko ucieka więc ciesz się fantastycznymi wakacjami ! Wszystkiego naj :*

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo :)

    Masz racje po skończeniu 20 leci jeszcze szybciej ja już prawie koniec lipca a ja czuje jakby to był dopiero początek :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego pobytu w górach no i owocnego opalania ;)
    Świetnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie,bardzo ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama z chęcią wybrałabym się w góry :))
    Piękna ozdoba we włosach !

    OdpowiedzUsuń
  12. prześlicznie wyglądasz ! uroczo !

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczo i kobieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udana stylizacja. I super torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz tu meeega słodko <3 Bardzo mi się u Ciebie taka stylizacja podoba ;*

    OdpowiedzUsuń