♥ Włosy ♥

TANGLE TEEZER! słyszeliście o nim na pewno. Pielęgnacja włosów nie jest łatwa jeśli chcemy je utrzymać w dobrym stanie. Rozdwajające się końcówki i połamane włosy tego nie lubimy najbardziej. No i oczywiście rozczesywanie nie może być jednym wielkim szarpaniem bo właśnie od tego nasze włosy niszczą się najbardziej. Ja mojego wymarzonego  TANGLE TEEZER'a kupiłam na stronie iperfumy właściwie moje 3 koleżanki też. Poznałam te cuda jakiś 2 lata temu i teraz nie wyobrażam sobie życia bez nich.





Ponad  miesiąc temu byłam u fryzjera, najbardziej bałam się tego że znowu będę miała problem z rozdwajającymi się końcówkami. Ale przez używanie Tangle teezer'a moje włosy nie są narażone na żadne urazy dzięki czemu po rozdwajaniu czy tez łamliwości nie ma śladu. Tak jak przy prostowaniu włosów, tangle tezzere'em rozczesuje je i prostuje. Włosy prosto wprowadzone do prostownicy nie niszczą się ponieważ są to włosy martwe. Więc jeśli dobrze je rozczeszemy a z tangle to nie problem nasze włosy będą zdrowe i piękne przez długi czas .



 Kosmetyki GOLDWELL  z serii Pure Repair to linia przeznaczona do włosów zniszczonych, łamliwych, mają działanie odbudowujace i rewitalizujące. Tutaj pewnie większość z was mogłaby się podpisać i powiedzieć to o mnie... Wiem jak to jest, kiedy zawsze jest coś ważniejszego niż zadbanie o siebie. Moje włosy nareszcie zaczynają żyć. Niefortunne obcięcie doprowadziło do wzmocnienia, a ten efekt pogłębiają kosmetyki. Polecam każdej zabieganej kobiecie podcięcie włosów i chwilę co drugi, trzeci dzień na odbudowanie włosów, nie trzeba wiele, a efekty są zaskakujące.



Pierwszy produkt to szampon GOLDWELL Pure Repair. Sam producent zapewnia nas o natychmiastowym widocznym jedwabistym połysku i odczuciu zdrowych włosów, a także zapobiega rozdwajaniu końcówek. Ale jak jest na prawdę? I co z detalami? Zacznę od najulubieńszego punktu. Opakowanie. Bardzo poręczne! Otwarcie za pomocą wciśnięcia jednej strony wierzchu. Szampon jest białawy o bardzo przyjemnym delikatnym zapachu, do tego mocno się pieni. Uwielbiam szampony jakie się pienią, zresztą ciężko mi ogarnąć moje włosy wszelakimi organicznymi cudami jakie nie reagują z wodą, tak jak bym chciała. Ten spisuje się znakomicie. Nie wiem jak będzie z wydajnością bo już nie mam połowy opakowania bo tak dużo go nakładam przez ten przyjemny zapach. Co dalej... Włosy rzeczywiście są po nim takie przyjemniejsze, tylko czy to sam szampon czy efekt także odżywki? Tego nie wiem, jednak przekonałam się do niego i na pewno to nie koniec na tym jednym opakowaniu.

Share:

11 komentarze

  1. Też mam tangle teezer i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o! Dobrze wiedzieć, w takim razie też muszę zamówić to cudo ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe



    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tym TANGLE TEEZER ale szkoda mi na to pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna pozytywna opinia na temat tangle teezera, chyba najwyższa pora w końcu go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwie takie szczotki i uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam dwie wersje tego cacka i muszę stwierdzić, że większa jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja przyjaciółka ma taką samą szczotkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie zamówiłam szczotkę zobaczymy czy będę je tak uwielbiała jak inne blogerki ;)

    OdpowiedzUsuń