Naturalna pielęgnacja

Kochani dzisiaj przedstawię wam dwie mgiełki do twarzy idealne na letnie dni .




Płyn oczarowy o zapachu kwiatu pomarańczy jest idealny do odświeżania  i nawilżania skóry tłustej i mieszanej. Naturalny skład daje nam doskonałą jakość produktu. Uszczelnia ściany naczynek włosowatych, obkurcza je  zmniejsza zaczerwienienia twarzy i objawy naczynkowe. Sposób użycia jest bardzo prosty po umyciu wystarczy rozpylić mgiełkę na twarz. Cudowny zapach uwodzi nasze zmysły, a płyn dba o nasza cerę. w gorące dni daje nam poczucie świeżości.


Płyn różany do twarzy to upiększający środek do twarzy. Mgiełka nawilża , wygładza i uelastycznia naskórek . Płyn działa tonizująco więc można go używać do codziennej pielęgnacji. Mgiełka ma kojącą moc dzięki której w upalne dni czujemy się świeżo. Mgiełki można używać po każdym myciu lub po prostu jako środek oczyszczający czy też odświeżający.


Te Mgiełki są idealnym towarzyszem w upalne dni. Naturalny zapach uwodzi nasze zmysły, a naturalne składniki dbają o naszą cere .


Share:

20 komentarze

  1. Ciekawe produkty ;D
    Ja mam mgiełkę arbuzową i fiołkową i je uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące produkty :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie mogę zużyć mgiełek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie słyszałam o mgiełce do twarzy... musze ja mieć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również pierwsze słyszę :@ Dobra ciekawostka :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mgiełki super, ale chyba nie moje zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam różaną :)
    sharp-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy w zwyklej drogerii jak Rossman da sie je kupic?

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, mam pytanie, gdzie kupiłaś ten zegarek? http://nataszkowiecbabik.blogspot.com/2013/03/blog-post_24.html pytam, bo sama takiego szukam i nie mogę nigdzie znaleźć :( mam nadzieję, że pomożesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszą pięknie pachnieć <3.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  12. i like the packaging :D

    Invite you to enter my giveaway :) Click Here I hope you will join :)

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super~!!!
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba sobie takie kupię!:D

    OdpowiedzUsuń