Letnie bzdury na patyku

Dzisiaj jest bardzo miły dzień. Od rana jestem w dobrym humorze. Kochani od dwóch tygodni ćwiczę codziennie ogólnie jest super najgorsze jest wstawanie i dojechanie  na miejsce.  Psychicznie czuję się cudownie jestem pełna energii. Moja sylwetka tez wygląda o niebo lepiej. Za tydzień jadę na wakacje mam nadzieję że do tego czasu będę zadowolona z mojego rozmiaru. Mam nadzieję że ćwiczenie wejdzie mi w nawyk zajęcia mam do piątku. Moim nowym postanowieniem jest systematyczność w ćwiczeniach. Musze ograniczyć słodycze i wszystko będzie dobrze. Warto zrobić coś takiego dla dobrego samopoczucie. Czuję się lepiej i pewniej. Teraz zmykam się dotlenić.  Mam dla WAS jeszcze kod rabatowy do sklepu internetowego ♥Daniel Wellington♥  Kod to " NATASZ" 15% do każdego zakupu do 10 sierpnia.











Narzutka /Zara    Spodnie /Atmosphere    Zegarek/ ♥Daniel Wellington♥

Share:

20 komentarze

  1. świetny set, w neutralnych kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie takie ćwiczenia poprawiają samopoczucie, ja osobiście biegam, chodzę na spacery i jeżdżę rowerem, czasami do tego dojdzie nordic walking i jest guut :) Twoja figura zawsze była fajna, więc nie wiem kochana o co Ci chodzi, nie wiem, czemu nie byłaś z niej zadowolona, bo ja bym taką figurę mieć chciała! ;* Ślicznie wyglądasz, ubóstwiam Twoje włosy ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam twojego bloga, a włosów to ci strasznie zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zegarek:)
    Ja ćwiczę od tygodnia, biegam już o 6 rano, przez co mam taki '' dłuższy dzień '' i to również poprawia mi humor :)
    Życzę powodzenia i abyś dotarła do wymarzonej sylwetki :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że dobrze jest zrobić coś dla siebie. Ja staram się ćwiczyć codziennie po pół godziny i ograniczać słodycze (na wakacjach na dużo sobie pozwoliłam) ale na pewno nie do zera. Raz na jakiś czas można zjeść coś pysznego ;)
    Do twarzy Ci w kwiatach we włosach!

    OdpowiedzUsuń
  6. promieniejesz! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. tak jest,ze słodyczami, że to żywność z rodzaju ying, która rozprasza naszą energię, także nie dziwię się, że czujesz się lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam taką kolorystykę! Koturny masz boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę wytrwałości! ja zawsze jak sie zabierałam do ćwiczeń to po tygodniu już traciłam motywację
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, ale z Ciebie chudzinka ♥ Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytrwałości przede wszystkim! :) Ślicznie wyglądasz, a ten kwiat we włosach dodaje całości uroku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale!!!!!
    ✭ ✭ ✭ ✭
    pozdrowienia z Gdyni:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudwonie wyglądasz, badzo służą Ci takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne zdjęcia ;) super kwiatek

    OdpowiedzUsuń
  15. pięęękna i piękne butki. Uwielbiam w tobie to, żę wyglądasz tak niewymuszanie ;>
    No i gratuluję wytrwałości w ćwiczeniach, oby tak dalej ;>

    OdpowiedzUsuń