Purple dream

Cześć dzisiejszego ranka otworzyłam kolejną puszkę musli,  ale tę w wersji czekoladowej. Uwielbiam kokos  więc musiał być jednym ze składników do tego belgijska czekolada. Smaki połączyły się idealnie i chyba zastaną moim ulubionym śniadaniowym przysmakiem. Chociaż z dodatkiem świeżych owoców i jogurtów też zachwycają podniebienie. Dla takich łasuchów jak ja musli może być przekąską, bo przecież jest to o wiele zdrowsze niż pełne cukru batoniki. Jakoś nie jestem przekonana do sklepowych wytworów musli, bo nie raz widziałam przepisy gdzie składniki łączyło się  miodem i wodą. Taki batonik na pewno będzie zdrowszy i smaczniejszy. Wracając do puszki  MOJE MUSLI  to odzwierciedlenie moich ulubionych smaków. To strona gdzie każdy sam wybiera składniki do swojego musli. Więc jeśli chcieli byście zajrzeć na stronę i zobaczyć jak to działa zapraszam >tutaj <








Share:

14 komentarze

  1. Czytałam gdzies o tym i podoba mi się pomysł ;) Świetna sprawa szczególnie dla osób, które nie mają czasu sobie nic przygotować na śniadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o momomo, ale one wyglądają smakowicie ♥ ja się teraz zajadam mussli z ciemną czekoladą i bananem ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. już jakiś czas temu chciałam sobie coś zamówić u nich, ale zawsze gdzieś coś dokupię w sklepie i nie mogę zużyć, a nie chcę zamawiać żeby stało sobie smutnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniaaaam, jak pysznie to wygląda! Chociaż nie przepadam za musli, to na to chętnie bym się skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba skuszę się na zamówienie tych musli, mmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna możliwość by móc samemu skomponować musli, może też coś sobie zestawię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta bluza z adidasa! Jakiś czas temu chciałam spróbować własnej kompozycji musli, jednak z mężem przy wyborze produktów doszło do małej sprzeczki i nie wybraliśmy nic he he ;-)

    OdpowiedzUsuń