♥ Spring colors ♥

Witajcie ,
Dzisiaj stylizacja w wiosennych kolorach. Dzisiaj od rana jakoś nic mi nie wychodzi. Zaczęło się od samego rana jak wsiadłam do autobusy i zapomniałam portfela z biletem , na szczęście jechałam z ulubionym kierowcą i wysadził mnie blisko domu. ! Na szczęście reszta dnia spędzona w promieniach słońca zdecydowanie pozytywniejsza. No nie powiem bo nic tak nie cieszy jak pierwszy słońce lub śnieg.  Teraz tylko wielkie odliczanie do lata marzą mi się wyjazdy w góry, nad wodę ... Nie mogę się już doczekać takie beztroskie leniuchowanie. Teraz z krainy marzeń przenoszę się do historii i matematyki zobaczymy czy pójdzie równie gładko. Miłego kochani ♥♥







Bluza/ ESPRIT   Torebka i Buty / WD TU   Zegarek /Daniel Wellington 

Share:

31 komentarze

  1. torebka <3
    i skarpetki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki:)
    świetna bluza
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. tez ostatnio zapomnialam biletu
    przypomnialo mi si ew polowie drogi

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zegarki Daniela Wellingtona! Sama mam brązowy (jasniejszy :D).

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki super zestaw :)) sweet <3 tez bym sie tak z checia ubrała :)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny blog :3 piękne zdjęcia, fajna stylówki ;) zaobserwowałam i będę zaglądać częściej, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kokarda we włosach jest wspaniała!!!
    Przesilenie zimowo- wiosenne czasem tak na ludzi działa :) dobrze ze skończyło sie tylko na bilecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zegarek kochana!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. piękną masz kokardę we włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie wyglądasz:) wloski masz takie piękne....nie doczekam się chyba,żeby swoje takie mieć;p piękny sweterek:)
    jak jeden dzień był nie udany to następny będzie superowy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ej no, weźcie mnie w końcu zabierzcie na sesję ze sobą, plis plis :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ładnie i kolorowo:)
    podoba Mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci w tym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i pozytywny look;)
    pozdrawiam, http://likesilvergirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluza ! <33
    Powodzenia z matmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaaaaka śliczna ta torebunia! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. :) zgadzam się z koleżanką wyżej kokarda jest cudna :) i te botki :) świetny luźny, a jednak dziewczęcy zestawik :) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale genialnie! Masz cudowną bluzeczkę, kocham ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś bardzo ładna i fotogeniczna :) Do tego rewelacyjny, powalający outfit! :) I jeszcze ten śliczny wygląd bloga... !! :3 zbyt idealnie :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna bluza. :) Uwielbiam słońce, taka piękna pogoda już była, a tu nagle szaro, buro i ponuro na Śląsku. Oby początek wiosny był bardziej pogodny. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już od jakiegoś czasu rozglądam się za torebką w kształcie serca. Kiedy mniej więcej ją zakupiłaś, to może uda mi się ją jeszcze upolować w tym sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluza jestem zachwycona :)

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń