♛ Wraiths and monsters ♛

Witajcie kochani ,
Mój pierwszy post na nowy rok nie będzie o planach ani o postanowieniach. Jestem straszna optymistką i wiecznie mam nadzieje na coś, może własnie dlatego tak tez mam na trzecie imię. Często sobie marzę o przyszłości lub przenoszę się w mój idealny świat. Na szczęście nie ma tam miejsca na przedmioty, bo moim zdaniem  one wcale nie dają szczęścia. Dążymy do tego by daną rzecz zdobyć i najczęściej jest tak, że gdy trzymamy ja w rękach to nie wiemy co z nią zrobić. To takie moje zdanie  w tym temacie. Skoro nowy rok to moja stylizacje w innym stylu no i mam zamiar przemycać na buźkę uśmiech jeszcze częściej. Miłego dnia kochani ♥♥♥










Sweter / H&M       Spodnie/ Vero Moda      Bransoletkie ( duże ) /  TU   

Share:

33 komentarze

  1. Ale masz świetne włosy!
    Ja rownież nie mam żadnych postanowień, bo przecież mogę postanowic sobie te same rzeczy w całkiem innym terminie, a postanowienia działają tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne spodnie ładnie wyglądają,jednak ja zawsze boje się takie ubrać bo zaraz pobrudzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh... Te Twoje prześliczne włosy <3. Uwielbiam swetry z kieszonkami <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaaallle dłłłłuugie wlosy*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty masz genialne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta kokardka na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna kokarda :) lubie to :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna kokarda i włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia i przyjemny zestaw. ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy zrobiłaś sobie takie włosy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne trzecie imię! :) Też często myślę o przyszłości, a z tymi przedmiotami się zgodzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego naj :)
    i obys nigdy nie zatraciła swojego entuzjazmu i pozytywizmu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. chcę mieć takie włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. kokardka daje najwięcej uroku ♥ Pięknie Ci w kucyku <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczne zdjęcia! ;) Takie klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja i świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny klimat zdjęć i cudowne włosy masz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochane piękne Babiki!!!! <3 Natalka przemycaj tego uśmiechu jak naj naj najwięcej! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń