♛ I'm happy ♛

Witajcie ,
Troszkę późna pora  jak na post, ale ostatnio dopadła mnie bezsenność. Jestem w bardzo dobrym nastroju i nie potrafię nie na niczym skupić, ale to chyba nawet na zdjęciach widać. Właściwie to nawet mniej narzekam , a to jest dziwne bo jestem wielką marudą.  Muszę w końcu odwiedzić bibliotekę, bo  znowu będę mieć przetrzymane książki. Moim faworytem w świecie słów na papierze jest Anthony de Mello ilekroć otwieram jego książki dowiaduję się nowych rzeczy. Wiele pożytecznej wiedzy można wyłowić z jego cudownych słów. Jeśli mielibyście możliwość przeczytania czegoś jego autorstwa to bardzo polecam . Idę sobie rozmyślać nad sensem tego świata kochani ♥





Sweter / Lullaby.lov Koszula /SH  Kurtka /H&M Spodnie / Atmosphere 

Share:

36 komentarze

  1. również mam ostatnio problemy z bezsennością ...
    ślicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też nie mogę spać... Zwykle już o 22.00 byłam padnięta. Ciekawe jak będzie kiedy znowu zacznie się szkoła ;).
    Bardzo fajnie wygląda sweter z wyciągniętym czerwonym kołnierzykiem!.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobne botki, i nie wiem czy Twoje też, ale moje są bardzo wygodne :)

    Udana stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza jesteś! :) Piękny sweterek i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki śliczny kołnierzyk wystaje spod ślicznego sweterka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki sliczny kolnierzyyyk! Pieknie NATALKO!;D ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twój uśmiech ♥
    bardzo pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialnie wyglądasz! Piękna masz sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. podobaja mi sie buciki i kolnierzyk !:D

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak... Hmmm... Sens tego świata ;/. Najbardziej nad tym myślę, gdy umiera mi jakiś bliski i też właśnie jest tak teraz ;/ ;/.

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękny uśmiech :)

    zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie. I piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz taki piękny uśmiech! Świetny kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dlaczego nie napisałaś gdzie kupiłaś buty, wstydzisz się, ze w chińczyku !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty nie są z chińczyka tylko z targu jest to napisane już w wielu postach ♥♥♥
      Nie lubię mieć za dużo pod zdjęciami więc raczej się nie powtarzam ♥♥♥

      Usuń
  15. Wiem, że troche cie skrytykowałam, i wiem że i tak nie dodasz tych komentarzy, ale chciałam żebyś wiedziała jak jest ;) I spk nie jestem żadnym hejtem .;p

    OdpowiedzUsuń