♥ Meeting bloggers ♥

Hej ho ,

Koniec świat hmm... Małe podsumowanie, to czy śnieg jest czy go nie ma nie zmienia tego co mamy w serduszkach więc atmosfery nam nie zabrało. Zapachy świąteczne są jedyne w swoim rodzaju, więc tęsknimy za nimi cały rak. Największym prezentem jest to, że możemy się spotkać wszyscy razem( rzeczy materialne są niczym w porównaniu do tego ).Teraz jeszcze kilka zdjęć i słów o spotkaniu.







Wielkie podziękowania dla firm za cudowne i pachnące podarunki. Podziękowania dla ofeminin.pl za książeczki, kosmetyki a najbardziej za cudownie pachnące kremy do rąk. Synesis  peelingi są fenomenalne zapach konsystencja  jak najbardziej zaskakują. Igruszka  cienie do używania na mokro i bazy niestety jeszcze nie zdążyłam przetestować. Elfa-Pharm masło do ciała pachnie obłędnie. The Secret Soap Store  sól do kąpieli pachnie cudownie jak każdy produkt tej firmy.  Rimmel niezbędnik każdej kobiety maskara i płyn do demakijażu ♥





Kochani produkty są warte uwagi więc recenzje będą się regularnie ukazywać. Miłego dnia ♥


Share:

21 komentarze

  1. super zdjęcia ;)
    fajne prezenty dostałyście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blooog! ♥ Jeszcze tu wpadnę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie z Kadiczkiem najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog *.* Będę częściej wpadać :*
    + obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Zapraszam do mnie :
    http://gruba-and-chuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog <3 i zdjęcia super ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://gruba-and-chuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. spodobało mi się tu u Ciebie i z pewnością zostanę na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog jest świetny, takie spotkania to świetna sprawa, chciałabym wziąć kiedyś w takim czymś udział :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Looks like fun :D super blog i sliczne zdjecia :D

    allaboutjoann.blogspot.com

    Zapraszam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja..<33 Jak tam musialo byc cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sprawa! tak spotkać się i pogadać na żywo!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog, zapraszam do mnie :D
    zuzia-susana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie spotkania *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześćć!
    świetne zdjęcia ,od razu mi się spodobały ...i świetny post
    ciesze się ,że tu wpadłam i będę wpadać
    oczywiście Cię zaobserwowałam ,bo warto

    a Ty może wpadniesz do mnie ? - demordie.blogspot.com

    happy new year !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale nie da się ukryć, że blog jest świetny, więc na pewno będę tu regularnie zaglądać!Piękne zdjęcia i miła atmosfera to jest to! Zapraszam też do mnie http://why-not-lavender.blogspot.com/ i oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń