Kokosowe Wafelki ♥



Witajcie, dzisiaj podzielę się z Wami smakami mojego dzieciństwa. Nie mam pojęcia jak to działa, ale czasami wydaje mi się jakbym gdzieś w środku miała jakaś zorganizowaną grupę od przechowywania zapachów potraw. Chyba do niczego nie mam takiej pamięci jak do zapachów poszczególnych posiłków. No tak kocham sobie kaleczyć w kuchni tym razem padło na słodki kokos i błyszczącą marmoladę.
Czego potrzebujemy
Jedno opakowanie andrutów,  duże opakowanie okrągłych biszkoptów, 200 g wiórków kokosowych, dwie i pół  szklanki mleka, pół kostki masła, pół lub całą szklankę cukru, marmoladę.

Oczywiście skoro przepis z dzieciństwa musi też być dziecinnie prosty:
  1. Mleko wlewamy do rondelka dodajemy kokos później cukier około pół szklanki ( ewentualnie jedną całą, ja preferuję delikatnie słodkie desery). Gotujemy aż nasze wiórki wchłoną większość mleka. Odstawiamy  z palników, aż ostygnie. 
  2. Kokosową masę miksujemy z masłem.
  3. No i zaczynamy smarowanie :) Pierwszą warstwę smarujemy marmoladę nakładamy kolejnego andruta. Nakładamy jedną cienką warstwę masy kokosowej kolejny płatek andruta. Następie nakładamy kolejną cienką warstwę masy kokosowej po czym nakładamy biszkopty ( jeśli są bardzo twarde można skropić je mlekiem ) na biszkopty nakładamy resztę masy kokosowej tak by stworzyć dość prostą powierzchnię, na koniec nakładamy ostatni wafelek.
  4. Wafel wkładamy do lodówki na dwie-trzy godzinki. ( Ja na górę zawsze kładę drewnianą deskę by wszystko ładnie się przygniotło )
Mam nadzieję, że przepis przypadnie Wam do gustu :) Wafelki najlepiej smakują na drugi dzień, gdy andruty i biszkopty zrobią się wilgotne.

S M A C Z N E G O







Share:

36 komentarze

  1. Nie jestem fanką kokosu, ale wyglądają cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. mm wyglądają przepysznie i uroczo je zawinęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, i na wstepie powiem tylko mniam :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeja ;D Ale smakowicie wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają cudownie szkoda tylko ze ja jestem na diecie bo sama bym zrobiła takie pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko co z kokosem, a te wafelki wyglądają baaardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepysznie :) Na pewno przepis wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tu człowiek ma się odchudzać jak widzi takie pyszności. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie - jak prezenty! ;) Zazdroszczę pamięci zapachowej, ja prawie niczego nie czuję, rodzice żartują, że sąsiedzi mogliby spłonąć, a ja i tak bym nie wywęszyła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z kokosowych słodkości lubię tylko Rafaello :) Ogólnie nie przepadam za kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie podane i na pewno są pyszne!!1
    miłego i słonecznego weekendu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjadłabym od razu... do kawy, na obiad i kolację :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo estetycznie podane - pychotka.

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam! Jakie zdjęcia piękne! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają przepysznie! :)

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie dla mnie - jestem na diecie bezglutenowej. Mimo wszystko muszę przyznać, że wyglądają uroczo:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak to cudnie wygląda! Masz artystyczną duszę, to widać na załączonych zdjęciach. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają cudnie.
    To też zdecydowanie mój smak dzieciństwa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Są pewnie pyszne, ale to jak je udekorowałaś wygląda jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają tak, że ślinka cieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pamietam, ze i ja w dziecinstwie jadalam cos podobnego :) Musze koniecznie wyprobowac przepis :) Przepiekne zdjecia :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak byłam mała,mama robiła mi taki wafelki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mąż cały weekend męczył mnie o takie wafelki. Chyba w następny weekend zrobię bo wyglądają bardzo smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię desery z wafelkami. Zawsze wychodzą pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wszystko co kokosowe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Yum. That looks like a great treat.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziel się jedną "paczuszką" jestem ciekawa ich smaku.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń