Pyszne donaty w 5 minut ♥




Szybki przepis na pyszne donaty w 5 minut. Spis potrzebnych rzeczy : kilka produktów z Lidla i odrobina chęci.



Uwielbiam  produkty z Lidla nawet w niedzielę możemy tam kupić świeże donaty. Wszystkie potrzebne produkty do zrealizowanie mojego pomysłu są dostępne w lidlu. To właśnie one będą nam dzisiaj potrzebne  :

3 donaty 
1 kubek śmietany 30 
1 czekolada 

  1.  Ubijamy śmietanę mikserem, do konsystencji nie wypadającej z miski.
  2. Donaty kroimy na dwie części.
  3. Na spód donata  nakładamy bitą śmietanę, a na nią ścieramy czekoladę.
  4. Nakładamy górę i możemy się cieszyć pysznym donatem z bitą śmietaną ♥


 
Mam nadzieję że mój pomysł Wam się spodobał  ♥
Po świetne przepisy zapraszam Was na stronę:
Jestem wielką fanką ich przepisów, a nowe wydanie ich strony zachwyca ♥

Share:

3 komentarze

  1. A tak się zastanawiałam, jak tu zrobić i upiec takiego donata w 5 minut :D Wyglądają smakowicie! ;-)

    OdpowiedzUsuń