Face&Look ♥ Floslek












Muszę się Wam do czegoś przyznać. Pierwszy raz wzięłam udział w grupowym testowaniu. Dzięki współpracy Face&Look oraz Floslek 25 blogerek oraz 50 par czytelniczek testowało wspaniałe nowości.





Otrzymałam 4 kosmetyki, które testowałyśmy z mamą. Miałam też możliwość wybrania dwóch par które również przetestowały kosmetyki. Najlepsze wrażenie robi rozświetlające serum PEARLS. Opakowania produktów są niesamowite, zachwyciły mamy jak i córki. Ankiety pokazują bardzo dobre wyniki, bo aż 100% mam i 98% córek ocenia opakowania jako atrakcyjne. Zawartość jest równie dobrze oceniana.





Krem upiększający BLUR. 92 % ma poleciłoby ten produkt swojej przyjaciółce. Krem bardzo dobrze nawilża i wyrównuje płytkie zmarszczki. Moim zdaniem dobre nawilżanie upiększa, dlatego też potwierdzam działanie upiększające.



Perłowe rozświetlające serum PEARLS. Perły zatopione w nawilżającym serum. Pięknie rozświetlają oraz nawilżają skórę. Produkt bardzo dobrze się rozprowadza po skórze, pozostawiając delikatną poświatę pełną blasku i drobinek. Tak przygotowana skóra będzie pięknie odbijała pierwsze wiosenne promyki słońca.



Baza to niesamowity produkt, który mnie zachwycił. Po nałożeniu na skórę cienkiej warstwy dostrzegamy świetne wyrównanie i zmatowienie. To naprawdę dobra baza pod makijaż. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tą baza, bo porównywalnie ma podobne działanie i konsystencje do kosmetyku o wartości ponad 100 zł



Bardzo lubię kremy BB. Ten jest dosłownie kremem, bo jest bardzo lekki. Nie kryje zbyt mocno, a raczej nadaje skórze zdrowego koloru. Idealnie nadaje się do codziennego  stosowania.



Tak właśnie produkty prezentują się bez opakowań



Share:

4 komentarze

  1. Najbardziej ciekawi mnie to serum rozswietlajace

    OdpowiedzUsuń
  2. UWIELBIAM KSOMETYKI TEJ MARKI! TYCH AKURAT NIE ZNAM!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja swojego bb będe musiał odpomarańczyć :D i będzie cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny design ;) i oczywiście jakość prezentuje sie super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń