Clinique Pep-Start™







Idealny krem na lato to krem ? Matujący.  Czy istnieje krem matujący który nie zatyka ? Oczywiście CLINIQUE przychodzi z ratunkiem i uratuje naszą TWARZ.




Jakiś czas temu przestałam wierzyć w działanie  kremów matujących. W moim wypadku wystarczyła godzina by obalić działanie kremu. Clinique Pep-Start kupiłam nie wiedząc o efekcie matu. Jakoś tak chciałam wypróbować serię pep i po prostu to zrobiłam. Byłam bardzo  zdziwiona po pierwszym użyciu. Moja skóra była pokryta taflą matu która dodatkowo zakrywa niedoskonałości. Uczucie bardzo przyjemne i ten efekt nawilżenia bardzo szybko mnie do siebie przekonał. Pozytywnie przeszedł testy w ciepłe dni pomimo nadmiernego wydzielania sebum makijaż trzymał się na miejscu. Po kilku godzinach delikatnie zaczynałam się świecić, ale to raczej wina kremów BB. Sam krem idealnie matowi skórę i utrzymuje świetny efekt.




Kiedy mamy największy problem z wydzielaniem się sebum ? U kobiet to okres przed miesiączkowy oraz u kobiet z problemami hormonalnymi, ale te aspekty zostawiam już lekarzom. Jednak jest jeszcze jeden ważny błąd który często popełniamy. Gdy nasza skóra staje się zbyt tłusta my próbujemy ją odtłuścić najczęściej mocnym alkoholowym produktem lub wysuszającym. Czasami może to zadziałam na krótki czas. Jednak musimy wziąć pod uwagę fakt, że nasza skóra może wydzielać nadmiernie sebum ponieważ jest przesuszona. To takie wołanie " WODY WODY WODY". Gdy nasz płaszcz lipidowy nie jest szczelny musimy najpierw go zreperować i nawilżyć dobrze skórę. Przez pierwsze dni będziecie zażenowane bo będziecie natłuszczać tłustą skórę co czasami nie wygląda najlepiej, ale możecie mi zaufać, że ten zabieg szybko doprowadzi Waszą skórę do równowagi, a dodatkowe nawilżenie na pewno Wam nie zaszkodzi. Możecie też wykonywać ten zabieg nocą tylko wtedy możecie zapchać pory i konsekwencją będą zaskórniki. Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie to mocne dzienne nawilżanie, dokładne wieczorne nawilżanie i pozostawianie skóry z czymś bardzo lekkim na noc lioton lub płyn złuszczający.



Krem pep start został moim ulubieńcem. Moja skóra ma tendencję do przetłuszczania się, ale w znośnym stopniu. Krem dba o jej nawilżenie i równowagę dzięki czemu mogę się cieszyć zdrową i piękną skórą. Krem jest świetną bazą pod makijaż. Świetnie się sprawdza w codziennej pielęgnacji.




Share:

0 komentarze