DKNY Be Tempted


 
Tak sobie pomyślałam czerwiec to już taki letni miesiąc więc odkopie mojej letniej słodkie perfumy. Wybrałam dla Was  jeden mój ulubiony i najsłodszy zapach. Ciężko było mi się zdecydować, ale przedstawiam gwiazdę tego miesiąca DKNY BE TEMPTED.


 




Najbardziej w tych perfumach lubię te wymyślne flakony które są naprawdę wyjątkowe i nie można spotkać takich nigdzie indziej. Kształtem przypominają soczyste jabłuszko i jednak na toaletce zdecydowanie mocno wyróżnia je ich kształt. Ta wersja powala czerwienią i elegancją. Górna część jest pięknie wykończona lustrzaną  powłoką. jednak dół zostaje w klasycznym szkle.
Nie mogę się doczekać aż opowiem Wam o zawartości więc przychodzę do sedna. Zapach jest zdecydowanie bardzo słodki. Nuty kwiatowe nie są  zbytnio wyczuwalne. Najmocniej wybija się nuta czarnej porzeczki oraz Lukrecji. Te nuty nadają niesamowicie słodkiego zapachu, ale jest też drugie dno. Są to nuty ożywczej cytryny oraz winnego jabłka one nadają zapachowi świeżości oraz lekkości. Oczywiście nie zabraknie w tym zapachu delikatnych nut  serca  w kwiatowym wydaniu jest to różany olejek etryczny oraz eliksir z fiołków, a na zakończenie podkreślony kwiatem pomarańczy
Połączenie tych wszystkich składników daje nam niesamowite zestawienie szczerze powiedziawszy nigdy nie spotkałam się nawet choćby odrobinę podobnym zapachem. Ta słodycz pomimo swoich mocnych nut  jest bardzo lekka i orzeźwiające dzięki cytrusowym  i kwiatowym  nutą które nie są mocno wyczuwalny jednak przełamują słodycz. Zapach na skórze jak i na ubrania utrzymuje się naprawdę bardzo długo, jest to ogromna zaleta produktu. Na początku nuty są bardzo słodkie i mocne. Po upływie czasu na naszej skórze ubraniach zapachy mocno łagodnieją i stają się delikatnie kwiatowe oraz cytrusowe.Ten zapach cieszy się ogromną popularnością w towarzystwie, kobiety bardzo często zwracają na niego uwagi oraz  pytają o nazwę. Z wielką przyjemnością oczywiście polecam ten zapach bo tak jak wcześniej wspomniałam jest to mój ulubieniec wśród  słodkich nut.Na stronie iperfumy znajdziecie też inne warianty zapachów marki DKNY.





Share:

0 komentarze