Witajcie kochani .
 Jeszcze  jak chodziłam do szkoły w SH kupiłam tą koszulkę jest super przewiewna  więc jakbyście takie widziały to bardzo polecam  .Kocham tą torbę zmieści się w niej wszystko co ja uwielbiam bo muszę mieć moje gadżety  przy sobie przez co czuję się swobodniej  . Pewnie znacie ten motyw że dzięki dużej torbie  wygląda się o wiele drobniej .Pogoda która nas ostatnio nęka wymusza noszenie przewiewnych rzeczy dzięki czemu  mogę sobie szaleć do woli w mieszaniu spódniczek z kolorowymi koszulkami  .Myślę że jutro dodam wakacyjnego posta z gór :)
Miłego wieczorku życzę 
 buziaczki ;*





Torba/ mumu       Spódniczka /atmosphere     Bluzeczka /SH

Share:

21 komentarze

  1. świetne te buciki.. na pewno wygodne :) oddaj te włosyyyy!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu wszystko mi się idealnie podoba:P Torba świetna :).

    P.S. Ale masz długie włossssy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo rzuciła mi się w oczy twoja torba ! jest mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi thank you for you visiting.. i like your look.. greeting from Spain!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. STYLIZACJA REWELACYJNA ,PLUS ZA SWIETNE ZDJECIA

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie Ci w tych kolorach ! torba Mistrz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest cały zestaw :)
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale figura fiu fiu, a włosy masz prześliczne! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. SWIEEEEEEETNIE WYGLADASZ !
    BARDZO FAJNY OUTFIT ☻
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit a torba - CACKOO!

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka piękna,w moim guście,uwielbiam kwiatowe wzory:)
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://smallblackdress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna torba! bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne, wyglądasz świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bosko!!! <3 Mmmmm te Wasze włosy to normalnie cudowne są :-* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. super torebka:) zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja:)
    Ale Ty masz śliczne włosy:)

    OdpowiedzUsuń