W paseczki


Witajcie kochani .
Zacznę od tego ,że mam mega poharatane nóżki ,a najbardziej kolanka jak ośmiolatka  nie ma co czuję dzieciństwo . Ale ,to tylko moje zdolności rowerowe . Na moje szczęście nie widać za bardzo  na zdjęciach.Poszłam wczoraj do sklepu po farbę , żeby skończyć z kolorowymi końcówkami myślałam ,że znajdę jakaś brązową ...W końcu kupiłam różową i właściwie efekt mi się bardzo podoba. Na końcu jest jedno zdjęcie końcówek ;*
Nie wiem jak wy , ale ja przez  tą pogodę  mogła bym  spać cały dzień ,ale teraz musi mnie uratować kawa .









Bluzka / H&M    Spodenki / SH    Torebka /atmosphere   Bransoletka /wholesale  
Zegarek /JellyShop

Share:

31 komentarze

  1. ja peirdziuuut ! ale masz sliczne wlosy !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie a naszyjnik i włosy ODDAWAAAAJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!
    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ DOBRZE,ZE MOJA CORKA JEST NAD MORZEM I NIE MOZE ZOBACZYC TWOJEGO POSTA,BO ZARAZ BY MNIE NAMAWIALA NA TO ,BYM ZGODZILA SIE ,ZEBY MOGLA POFARBOWAC SOBIE TAK WLOSY JAK TY MASZ, WLOSY MA PODOBNE DO TWOICH,TEZ TAKIE PIEKNE TYLKO, ZE 13 LAT TO ZA WSZESNIE NA FARBOWANIE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha ;) Eee tam, fajne nogi, uwierz nie jeden ośmiolatek pozazdrościłby Ci takich ran, ahh. te zabawy w dzieciństwie, kto ma więcej siniaków itd. :)
    Strój świetny, a w Twoich włosach to się zakochałam, jak tylko weszłam tutaj po raz pierwszy, ale teraz to ... brak mi słów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie włosy wyszły, a nóżki też niczego sobie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne długie włosy! zazdroszczę !! obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokladnie tak to teleskopy:P swietna jest ta bluzeczka z H&M widzialam ja na allegro ale kupilam taka bez kieszonki dosc podobna:) ostatnio wlaczyla mi sie faza na paski:D .Ale ty masz dlugie wlosy ... moje takie beda za 20 lat:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zegarek :) Cudne końcowki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje kochana:* slicznie wygladasz,piękne koncówki:) zapraszam na nowy post:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne masz włosy;) fajne te końcówki wyszły:) fajne zdj;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne końcówki!:)
    haha, każdy z nas czasami może w ten sposób poczuć dzieciństwo:D

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz !
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz:) Włosy Ci ukradnę z chęcią!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. masz super włosy ;0

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądasz :) Ojj tak jak byłam mała miałam całe nogi obdarte :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o w mordkę jakie włosy długie i czerwone ♥.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też bym tylko spała i spała -,-
    cudne włosy!
    http://justmylooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super otfit, wszystko ze sobą współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jej!!!! jakie Ty masz piekne włosy ;000 Naturalne?:)) jak o nie dbasz ?:D oddałabym wszystko zeby miec takie włoski :)) Odpisz u mnie jak mzoesz :)
    Oczywiscie obserwuje bloga i licze na to samo :* Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  20. na wszystkie czekolady świata, jakie genialne włosy! ♥o♥ ♥o♥ ♥o♥
    i długie i na dodatek czerwone. o jaaa. :)) ♥

    OdpowiedzUsuń