CZARNO CZARNE

Dopadła nas fatalna pogoda,  u mnie ma tak być aż do poniedziałku ;( Dzisiejsza stylizacja w mojej ulubionej koszuli z SH i kilka drobnych dodatków firmy rings & ting w bransoletce się zakochałam, a co najlepsze możną ją ubrać prawie do wszystkiego :) Powiem wam, że zapoznanie z repetytorium poszło mi dobrze najlepiej z angielskim :) Miłego wieczoru kochani :*








Koszula / SH 
Spodenki  / atmosphere 
Pierścionek / rings & ting 
Bransoletka / rings & ting
Buty  / H&M 

Share:

42 komentarze

  1. zakochałam się w tych delikatnych dodatkach, i ta koszula o! cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, do twarzy Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne spodenki :)

    założyłam Fan Page'a polubisz? to dla mnie ważne :)
    http://www.facebook.com/fashion.style.viola

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku! Bransoletka! Chce taka samaaaaaa!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny outfit ale najbardziej podobają mi się te malutkie, subtelne elementy: pierścionek i bransoletka.
    pozdrawiam, majka;]

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tej koszuli ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny outfit i piękny makijaż z tego co dostrzegłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest cudowna, sama bym taką chciała znaleźć w sh! :) Zdjęcia są przepiękne ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz fantastycznie *_* zakochalam sie w tej koszuli, jest zjawiskowa.
    przypadly mi do gustu twoje zdj i stylizacje, dodaje do obserwowanych,
    pozdrawiam gorąco <3!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tą koszulę dziewczyno <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna koszula, podoba mi się połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kapelusz i ogólnie wyglądasz uroczo *,*
    Obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne połączenie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna koszula i piękne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw. podoba mi się . piękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kapelusz i pierścionek !

    OdpowiedzUsuń
  18. ale długie włoski masz:) też zapuszczam :)chciałabym taką długość:)

    OdpowiedzUsuń