Urodziny


Witajcie kochani dzisiaj jest bardzo fajny dzień , bo są moje urodziny <3 Chciał bym wam pokazać kilka zdjęć z mojego urodzinowego przyjęcia .Z małą pomocą inspiracji można fajnie udekorować stół .Ja tym razem postawiłam na pastelowe kolory .Najbardziej zadowolona byłam z efektu wąsatych słomek .Później troszkę się wygłupiałyśmy w Hello Kotowych okularkach .Niestety wyszły tylko zdjęcia zrobione na balkonie, bo reszta okazała się za ciemna przez pokojowe światło.Wszystko udało się idealnie  .Dzisiaj mam zamiar spędzić urodziny w małym gronie najbliższych mi osóbek. Na dzisiaj ,to już tyle .

Miłego dnia kochani ;)











Okulary  /wholesale




Share:

15 komentarze

  1. Kurcze, w takim razie spóźnione życzenia- zdrowia,szczęścia- takiego uśmiechu na twarzy jak na tych wszystkich zdjęciach! Buziaki wąsata <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak najbardziej w porę bo to dzisiaj mam urodziny :)
      Przyjęcie było po prostu wcześniej ;*
      Dziękuję ;)

      Usuń
  2. 100 lat ! :) :*
    Świetne zdjęcia !! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczo wyglądacie, miałaś bardzo ciekawy pomysł!
    Spełnienia marzeń Ci życzę :)

    Pozdrawiam, O.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne fotki!
    słomki z wąsem - rewelacja!

    no i wszystkiego dobrego;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z wąsami na rurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałaś dobre gadżety na swojej imprezie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chcę takie okulary kochaana <3

    OdpowiedzUsuń