Pink Panther


Witajcie , 
Troszkę mnie tutaj nie było, ale musiałam się zorganizować na nowy rok szkolny. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i będę miała czas na wszystko. Muszę zrobić kila zadań, ale na szczęście piątek już jutro. W sobotę mam trzy godziny matematyki, może nie będzie tak źle jak wezmę dużo jedzenia. Ogólnie to znalazłam fajną firmę z torebeczkami jest to 'Mike Fly'. Ja osobiście uwielbiam "plotkarę", a Chuck Bass to mega ciastko, więc oficjalnie mogę, to okazywać za pomocą mojej nowej torby. Bardzo lubię  takie torby są lekkie i wygodne nawet do szkoły , gdy ma się mniej lekcji albo, po prostu na zakupy, gdy potrzebujemy więcej miejsca. Do mojego planu lekcji maturzysty pasuje idealnie, gdyż bywa, że mam tylko 4 lekcje :) 
Miego wieczoru .







Koszula /Cropp  Torba /MikeFly   Bransoletka /Truskawkowe pole 

Share:

27 komentarze

  1. Świetnie wyglądasz :) Koszula jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie takie koszule choc niestety nie mam ich za wiele

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie torby bardzo:) proste, stylowe i pojemne:3 Mam taką też, tylko z festiwalu Rock na Bagnie ;)
    Co do maturowania to luzuj, jestem tegoroczna maturzystką i wszystko zdaje się być ważne bo decyduje o przyszłości etc a egzamin jak egzamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie koczki:) Och moja miłość do Chucka też jest bezgraniczna, zazdroszczę tej torby. To naprawdę strzał w 10!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz:) ogolnie każda Twoja stylizacja mi sie podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz:) Pozdrawiam, udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja!
    bransoletki i torba cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje za miły komentarz :)
    Świetna stylizacja, jesteś piękną dziewczyną !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajefajna torba, też uwielbiam Chucka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna koszula :3 świetnie wyszłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  11. O jen, o jeny !! ale super zdjęcia !! ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że nie tylko ja nie mam czasu na zorganizowania jakiegokolwiek wpisu na bloga ;)
    Świetnie wyglądasz, a ta torebka z chuckiem jest idealna, sama zastanawiałam się nad zakupem ;)

    + dziękuję za komentarz, zapraszam na nowy post, pozdrawiam ciepło, Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. super dobrałaś bransoletki do koszuli :))
    dzięki, obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. koszulę mam nieco podobną, ale inne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna torba ! <3
    coś dla mnie ; >

    OdpowiedzUsuń