Autumn

Cześć łobuzy :* Bardzo pozytywnie wszystko się układa .Przed chwilką zrobiłam sobie cieplutka herbatkę z cytryną , będzie mi towarzyszyć w nauce biologii .W odniesieniu do stylizacji to można już wyciągać jesienne nieprzemakalne obuwie , które przy takiej pogodzie jest niezbędne .Niestety moje zamówienie na gumiaki z hello kitty zostało anulowane ,wiec zostaję przy koturnach i trampkach z nadzieją , że deszcz będzie się trzymał ode mnie z daleka .Dzisiaj jestem już strasznie zmęczona , może to pogoda tak na mnie działa .Więc miłego dnia kochani .










Sweter / Vero Moda  Torebka /Taboo  Buty / Targ   Bransoletka /Niebieska TU /Szara TU 

Share:

29 komentarze

  1. bardzo ładne zdjęcia, masz ładny uśmiech
    ps. zrobisz instrukcję jak zrobiłaś taki nagłówek? proszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty jesteś ładna, a jak się uśmiechasz to już w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebeczka !!!

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie masz cudowne bransoletki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw;)
    jakie cieplunie buciki:) też muszę się w takie zaopatrzyć;) J. zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jaaaa a jak Ty ten warkocz zrobiłaś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takiego nie potrafię :) Zrobiła mi go koleżanka :)

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, świetne zdjęcia. Buty są fantastyczne!
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu http://niulanka.blogspot.com/ Fotki jak widać już masz, więc zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny sweter ;) lubię takie typowo jesiennie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne buty i tunika! ;)
    Powodzenia z nauką ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj za ładnie dziś wyglądasz! :P Torebkę bym Ci zabrała, zresztą buty też :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna torebka i cała stylizacja naprawdę udana!! :)

    Powodzenia z biologią!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow you are so pretty,
    i adore your shy and friendly smile, you are so beautiful and your hair is amazing,
    love the idea with the red dip dye!
    lovely, simply lovely!

    I adore your blog, keep on doing this wonderful thing you do here.
    I had to follow you, you have a new fan now <3
    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz cuudownie, a zdjęcia genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kłos! Uwielbiam takie upięcia włosów, szkoda, że na swojej burzy loków nie umiem nic zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz pieknie!




    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  16. ach, też chcę tak ładnie wyglądać w warkoczu...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestes bardzo ładna :) Super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz! mówił Ci już ktoś kiedyś, że jesteś śliczna? :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesliczna fryzura, zazdroszcze, bo dla mnie plecenie klosa to czarna magia :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem fanką Twoich włosów! <3 Jak zrobiłaś tą zawiniętą grzywkę?? Cudna!!
    Poza tym Babiki to fajne babki. :) Nie dość, że zgrabne, piękne i sympatyczne to jeszcze obie macie rewelacyjny styl. Dobrze, że tacy ludzie są na świecie. :)

    OdpowiedzUsuń