♥Amazing rabbit♥


Hej hej miśki .
Robi się coraz chłodniej i niestety trzeba wykopać rękawiczki szaliki i czapki ,wcale mi się to nie podoba. Może uzasadnię moje narzekania , no więc po pierwsze wychodzenie z cieplutkiego łóżeczka z myślą że niebawem znajdę się w ujemnej temperaturze na przystanku zdecydowanie zwiększa grawitacje w moim łóżku .Teraz troszkę o stylizacji ,Moje ukochane i do tego różowiutkie buciki .Są idealne na ta pogodę są bardzo ciepłe i do tego cały środek jest pokryty białym futerkiem  , żeby naszym stópkom było cieplutko . Bluza króliczek dołączy do moich królikowych spodenek strasznie lubię ten akcent. Kupiłam dzisiaj w SH cudowny uniwersalny sweterek niebawem go wkomponuję w jakąś stylizacji .Kochani miłego buziaki :*









                        Spodnie /Atmosphere   Buty / wholesale  Bluza / wholesale Bransoletki /wholesale

Share:

28 komentarze

  1. Bluze to Ty masz fantastyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nowe butki świetne !:) a bluza jaka słodka
    u mnie też bardzo zimno

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy są absolutnie bezbłędne !! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też te ujemne temperatury nie nastrajają zbyt pozytywnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje buty. :) mają super kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. super outfit, taki słodziutki :)
    zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nienawidzę tego, że jest tak zimno :( jedyną rzeczą, którą można uznać za pozytywną jest krajobraz za oknem ^^
    śliczna, masz fajną torbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow !!!

    świetnie!
    super bluza !

    no i buty i torebeczka :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wczoraj jesień a dzisiaj już ZIMA *.*
    teraz to trzeba z szafy naprawdę grube ubrania wyciągnąć XD
    pozdrawiam + obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna jesteś * . *
    a te buty * . * ♥ , po ile kupywałaś i gdzie ?
    Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio przymierzałam podobną, ale miała uszy do pasa i zrezygnowałam z niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta bluza jest przekochana ! ♥,♥

    http://musicfashionme.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa, te buty mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nataszko, długo zapuszczałaś włosy? Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz uroczo:)

    obserwuję;*

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesoła stylizacja! kolorowe dodatki dodają słodkiego uroku! ;)

    Zapraszam do siebie na zakupy :)
    Promocje i konkursy czekają!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajna stylizacja, wlosy masz tak piekne jak siostra :) generalnei obydwie jestescie cudowne :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bransoletka i butki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna bluza i mega bransoletki :) :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ty jesteś śliczna ;**
    Obserwuję twojego bloga i mam nadzieję że odwiedzisz mojego :D
    my-life-with-band.blogspot.com
    just-be-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy i te buty <3
    Urocza jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń