Violet ball♥


Witajcie .

Jak na poniedziałek jest bardzo miło , miałam tylko dwie lekcje i do tego fantastyczna pogoda. Powoli  zaczynam napełniać  się po brzegi jesiennym klimatem .Wszędzie można znaleźć  inspiracje na różne  ozdoby  wczoraj kila wyszperałam w sieci, jak coś fajnego mi wyjdzie podzielę się z wami tym na stronie FB .Mam pomysł na zdjęcia, jedyne czego mi potrzebne to modelki , krzesła ewentualnie stół .Idę próbować moich sił w przedsiębiorczości .Co do konkursu wybrałam : amethyst :)
Miłego dnia .







Spodnie /Atmosphere  Bluzka / H&M  Bransoletka /Aviart

Share:

27 komentarze

  1. Zakochałam się w tej bransoletce! Równie piękna jest bluzka i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna torebka i bluzkaa! chyba będę musiała się przejść na zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  3. co to takie dymiące? daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bransoletka a pomysł z 'dymem' REWELACJA!
    Gdzie coś takiego można kupić? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo jesienna stylizacja!! Strasznie podoba mi się Twoja bluzka i kurtka :> Pozdrawiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ! Torebka fajnie się wyróżnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak Ty pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ale to bardzo podoba mi sie twoja bransoletka!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna torebka, skąd takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Chciałabym zachęcić Cię do przeczytania oraz skomentowania już piątego rozdziału, który pojawił się na moim blogu (: + Jako, że obeicałyśmy dodać fakty o nas, obietnicię dotrzymałyśmy, serdecznie zapraszam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Cudna torebka ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no to powaliłaś mnie tą kulą dymną i torebką♥! Bomba, ile za nią dałaś - za kule?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog. Przeglądam wiele blogów na codzien ale natykam się na same wiesniary nie mające gustu. Tutaj widze ze jest inaczej:) świetne wyczucie stylu masz i do tego zdjęcia wyrazne. bardzo mi sie podoba. Az sie dziwie ze dopiero dzis Cie zobaczyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjna bluzka,zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń