Violet ball♥


Hej hej miśaki ;* Dzisiaj mam bardzo dobry  humor .Nowa płyta Marii Peszek jest fantastyczna jej tytuł to "Jezus Maria Peszek " .Piosenki które najbardziej wpadły mi w ucho to " Wyścigówka" ,"Sorry Polsko" ,"Szara flaga " i "Padam " dzisiaj  w drodze do szkoły  trochę się nasłuchałam .W tekstach tych piosenek pokazana jest prawda którą każdy spotkał , ale może ją interpretować na własnych przeżyciach .Mam cudowny widok z okna na złoto zielone kompozycje z liści ,zdecydowanie to moja ulubiona pora oddziałująca na zmysły .Dzisiaj mam zamiar nacieszyć się cudowną pogodą .
Miłego dnia kochani .






Sweterek /Bershka  Koszulka /SH Spódnica /Vila Bransoletka / Truskawkowe pole 

Share:

27 komentarze

  1. urocze kolory :) i kocham torbę z poprzedniego posta :) łała!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz pięknie
    fioletowe kolorki bardzo ci pasują~!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty pięknie dziś wyglądasz! :)
    Mój ulubiony Twój zestaw! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre nastawienie to podstawa !
    pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kok masz na głowie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory! i jest uśmiech, u mnie to duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja , ta torebka jest po prostu idealna !
    świetny blog , tworzysz naprawdę fajne i trafne stylizacje ! obserwuję więc i zapraszam do mnie :
    fashion-forever--stars-whenever.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ok, pewnie nie zauwazyłam.

    bardzo ładny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutka bransoletka.
    Świetna figura ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koszula i bransoletka !!!

    wyglądasz ślicznie !!!

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne i ogromny plus za włosy- lubię takie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! fajnie, tak przyjemnie :> A włosy są piękne :>

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne kolory ubrań :)

    zapraszam do mnie dopiero się rozkręcam ;3 http://invisible-butterfly.blogspot.com/2012/10/tego-jeszcze-nie-byo.html

    OdpowiedzUsuń