Chabrowy misz masz










Witajcie kochani w tej stylizacji chciałabym wam pokazać mój uroczy płaszczyk. Jest to świetny wiosenno letni krój z 3/4 rękawkiem. Możecie go znaleźć TU TU TU   na mnie wygląda lepiej. Tu nie chodzi o chwalenie się powrotem do formy, ale na zdjęciach wygląda średnio. Więc jeśli ktoś byłby zainteresowany macie wszytko ładnie pięknie i naocznie. Awww awww ACNE  ukochane matko jak mi się ta koszulka marzyła. Wiecie sny na jawie łąka biała koszulka napis ACNE #fejm #SWAG  te sprawy. Teraz beż żartów mnie osobiście bardzo kręcą Szwedzkie modowe nowinki i bez najmniejszego problemu w nie inwestuje. Tą koszulkę możecie kupić TU TU TU za grosze typowo  7 dolarksów to nic za to cudooooo ♥ Ooo i moja ukochana nowiutka apaszka dzięki której obrosłam w pióra ? No nie do końca ale szarości wykończone kolorowymi piórami prezentują się pięknie. No ja jestem na TAK. Przepraszam z góry za dzisiejszą gramatykę, ale to post całkiem na luzie chciałam przekazać co siedzi w mojej głowie( chaotyczny misz masz posypany brokatem, o ile dobrze widzę gdzieś tam wystaje tęcza) mam nadzieję że choć troszkę się udało. Apaszkę na polskiej stronie znajdziecie TU TU TU  ♥ Ewa i ja o tym już tutaj pisałam ♥ Drewniane korale w materiałowym oplocie goszczą na mojej ręce też ze sklepu ewa i ja TU TU TU 










Share:

24 komentarze

  1. Ale śliczny jest ten płaszczyk! Tobie to jest bardzo ładnie w takim chabrowym kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, wyglądasz super w tym casualowym zestawie:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ci w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka świetna, a płaszczyk fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wyglądasz!

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz pięknie w tym kolorze i koku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100%, że płaszczyk leży na Tobie świetnie, a kolor piękny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurteczka jest śliczna - ma idealny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny płaszczyk !! Pięknie wyglądasz :)
    Do twarzy Ci z koczkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk ma fantastyczny kolor <3 ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. fenomenalny płaszczyk <3
    pięknie w nim wyglądasz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie Ci w tym niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny płaszczyk. :) Ale hm wiesz, że na koszulce masz napis 'Trądzik''?. :D W sensie Acne to Trądzik. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym nie wiedziała co to ACNE i studiowała kosmetologie musiałabym być skończoną idiotka :)

      Usuń
  14. Wspaniały odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie opisałaś swój strój;)
    A płaszczyk i koszulkę bym kradła!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. faktycznie uroczy i kolor ma piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń