Look look








Witajcie w końcu znalazłam czas na stylizacje, a jak wiecie tylko przy stylizacjach mogę powiedzieć co u mnie. Pewnie jak widzicie po postach moje życie kręci się w ogół kosmetologii, ale ja się zakochałam i tyle. Ten kierunek jest idealny dla mnie ciągle coś robię ciągle uczę się czegoś nowego nie mam czasu by choć na moment stanąć w miejscu. Od września będę stylistką  już się nie mogę doczekać, to tylko 4 miesiące. Więc tak przedstawiam Wam moją koszulę TUTUTUTUTU  piękne wiosenne paseczki ♥Polecam Wam kochani ♥ Moją stylizacje dopełniła apaszka ze strony ewaija apaszka TU  .







Koszula / TU                           Apaszka / TU 

Share:

18 komentarze

  1. Ciekawa bluzka pastelowe kolory super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniusia ta bluzeczka :D Chociaż pastelowych pazurków z tytułu to nie widać :d

    Kochana a jaką Ty szkołę kończysz? Sama myślę o kosmetologii więc trochę podpytuję co Ty robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetologię :) ale zaczynam wizaż i stylizacje :)

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz w takim zestawieniu, pastele do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny masz kolor tej kurteczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że uczysz się tego co lubisz i co sprawia Ci przyjemność, to jest najważniejsze :) ja kończyłam technika usług kosmetycznych, też to bardzo lubiłam i bardzo mi się to przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz :) promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo wyglądasz w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ach ja też musze się wybrać do lasu tak dawno nie byłam na spacerze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie i mam wrażenie, że schudłaś.

    OdpowiedzUsuń