Pędzle ♥

Jak używać pędzli ? Tak tego własnie dowiecie się z dzisiejszego postu więc zapraszam do zakładki MAKIJAŻ 



  1.  Pędzel do pudru im większy tym lepszy. Na większy można za jednym razem nabrać o wiele więcej pudru co ułatwia zadanie. Pędzel w z tego zestawu jest bardzo miękki i duży. Nakładanie nim pudru jest bardzo proste, ale przede wszystkim  bardzo przyjemne. Ja używałam pudru w kamieniu i na tej powierzchni spisuje się rewelacyjnie.
  2. pędzel do różu / bronzera idealny do cieniowania w okolicach skroni ponieważ nakłada zaokrąglone warstwy. Oczywiście świetnie nadaje się tez do podkreślania kości policzkowych jak i wszystkich miejsc które chce lekko skorygować. Bardzo fajnie mi się nim rozciera bronzery dzięki czemu moja twarz jest pięknie wymodelowana bez efektu maski.
  3.  To mój ulubiony pędzel do nakładania różu na policzki w zależności od kształtu twarzy ale to w kolejnych postach liniami prostymi możemy nakładać róż. Bardzo lubię podkreślać moje policzki różowymi odcieniami przy pomocy tego pędzla.
  4. To pędzel do brokatu jak i cieni sypkich. To jeden z twardszych i sztywniejszych pędzli w tym zestawie. Super łączy się nim bazę z sypkimi cieniami, bo otrzymujemy szybki ładny efekt na powiece.  Czasami zdarza mi się maskować nim niedoskonałości.
  5. To bardzo uniwersalny pędzelek ja najczęściej używam go do usunięcia nadmiaru cieni z twarzy.
  6. To pędzel do cieni ja uwielbiam nakładać nim cienie na zewnętrzny kącik oka. Świetnie rozciera cienie do jaśniejszego koloru tworząc efekt WOW ♥
  7. To również pędzel do cieni tym lubię nakładać cienie po zewnętrznej stronie oka. Najlepiej nakłada się nim jasne cienie lub te których chcemy użyć na prawdę mało 
  8. To mój ulubiony pędzelek bardzo często wykonuje nim kreski cieniami lub eyelinerem w żelu. Czasami też używam go do podkreślenia brwi. 
  9.  Pędzelek do ust świetny do rozprowadzania szminki.
  10. Kolejny pędzelek do ust tym razem troszkę mniejszy do rozcierania kolorów.
  11. Ostatni pędzelek do ust wykonujemy nim kontur. Dzięki niemu możemy podkreślić górną wargę która przeważnie jest odrobinę mniejsza. 
  12. Szczoteczka pozwala na szybkie usuniecie nadmiaru tuszu z rzęs lub po prostu ich rozczesanie. Można nim również rozetrzeć odrobinę brązowych cieni co świetnie podkreśli nasze spojrzenie.




13 To BrushArt Face pędzel do podkładu najlepszy pędzel do podkładu jaki kiedykolwiek posiadałam. Jest bardzo miękki dzięki czemu nakładanie jest bardzo przyjemne. Nie wchłania dużych ilości nakładanego produktu dzięki czemu nie tracimy połowy podkładu. Metodą wklepywania tworzy idealną nie widoczną warstwę podkładu na naszej twarzy. Można też nałożyć go rozcierając, po czym dokończyć wklepywanie opuszkami palców.



Ja ten cały zestaw posiadam od ponad roku i ma się całkiem dobrze nawet po moich zajęciach z wizażu gdzie przeżywały katorgi. Jakościowo są bardzo dobre do tego miękkie, dzięki czemu na naszej buzi nie powstają podrażnienia. Włosie nie wypada, ani nie wykrzywia się. Wszystkie kształty włosia są prawie identyczne jak na początku. Polecam wszystkim amatorom jak i początkującym wizażystkom. Mi bardzo dobrze się na nich uczy niejednokrotnie wykonałam nimi piękne makijaże. Myślę tez że dużo zależy od umiejętności każdej z Nas. Pędzle sa godne polecenia  tym bardziej że cały zestaw z futerałem można nabyć za jedyne 73 zł  BrushArt Face zestaw kosmetyków II.

Share:

0 komentarze