♥ ulubione ♥

Jak już przeczytaliście > PERFUMY<  ze strony iperfumy no bo gdzież by indziej kupować perfumy. Dzisiaj o moich ulubionych trzech flakonikach które zdecydowanie mnie uszczęśliwiają. Jestem wielką fanką słodkich i kwiatowych zapachów. Czego szukać w tych cudownych flakonikach , zdecydowanie odzwierciedlenia charakteru.
Ja raczej jestem pogodną wesołą bardzo pozytywną osobą wiec kwiatowo-owocowe zapachy pasują do mnie idealnie. Moje ulubione flakoniki dziele na pory dnia spotkania osoby itd. Zacznę od moich ukochanych S.T. Dupont Rose woda perfumowana dla kobiet. No nie powiem bo najważniejszym walorem tych perfum jest ich cudowne, fantastyczne i jakże fenomenalne opakowanie. Jestem fanka różu to już wszyscy wiedzą więc nie ma w tym nic dziwnego że kolor mnie uwiódł. Pudrowo różowy flakonik jakże kobiecy i uroczy  można wrzucić do torebki i cieszyć się towarzystwem cudownych perfum. Kształt opakowania można by porównać do ćwiekowatego prostokąta. Zdecydowanie są to najbardziej zachwycające wizualnie perfumy jakie miałam w rękach. Uwierzcie mi każda moja koleżanka przyjaciółka kobieta itd która je zobaczy dotknie potrzyma pragnie ich. W moim przypadku było tak samo i na szczęście są już w moim posiadania. Teraz coś o zapachu który jest równie wyjątkowy co samo opakowanie. Zapach płatków róży i piwonii rozświetlony nutą mandarynki jest idealny na radosne poranki. Przed każdym wyjściem z domu muszę sięgnąć po flakonik ulubionych perfum to od razu dodaje mi pewności siebie. Ten flakonik kryje w sobie urok i radość która napełnia nas pozytywną energią. Jeśli tak jak ja uwielbiacie kwiatowe czy tez owocowe zapachy warto sprawdzić czy Tobie też nie zawrócą one w głowie. Moje ulubione szaliki i płaszcze zawsze nimi pachną zapach jest delikatny ale bardzo trwały. Tak to zdecydowanie moje ulubione inwestycje czyli inwestycje w perfumy. Co by mi się nie znudziły od codziennego używania mam jeszcze do towarzystwa dwie koleżanki. Pierwsza to Bruno Banani Woman  jest raczej ciężkim i kobiecym zapachem. Idealna na jesień i zimę jest bardzo wyrazista. Najbardziej lubię w nich to że nie jest przesłodzony ale potrafi uwodzić .Słodką pomarańczę i bluszcz ,kwiaty lilii wodnej i brzoskwinia i ciepłe aromaty wanilii oraz białe piżmo ta wybuchowa mieszanka jest przede wszystkim odpowiednia dla wszystkich kobiet. Zapach jak już wspominałam jest ciężki więc raczej nie nadaje się na lekkie poranki.Czyli zdecydowanie nie na miłe śniadania  kolegami jak i poranne romantyczne spacery tez raczej nie. Ten zapach zdecydowanie odpowiedni jest do nocnych i wieczornych spotkań. Zapach utrzymuje się raczej długo, ale gdy troszkę się ulotni pachnie zdecydowanie lżej co mi zdecydowanie bardziej odpowiada. Teraz przedstawię Wam moja drugą koleżankę która zdecydowanie wygrywa. Puma Animagical Woman  to malutki flakonik który można zabrać wszędzie mieści się do każdej torebki. Zapach pomimo etykietki puma że niby dla sportowców jest zdecydowanie uniwersalny. Zapach jest lekki i słodki odpowiedni na każda porę dnia dlatego warto mieć do zawsze w torebce. Mocno wyczuwalne cytrusy nadają nam świeżości i w moim przypadku dużo energii. Jestem osobą która działa na takie bodźce jak kolory światło zapachy wiec dobre perfumy  mogą naprawdę dużo zdziałać w moim całym dniu. To by było na tyle moi drodzy, przedstawiłam Wam moje ukochane perfumy. Polecam Wam wszystkie a jeśli boicie się kupić od razu cały flakonik zawsze możecie kupić próbkę i wtedy się zakochać .

Share:

1 komentarze

  1. Zagubiłam się na tej stronie internetowej! Chciała bym połowę asortymentu :-)

    OdpowiedzUsuń