Letnie kosmetyki ♥

Kochani przygotowałam dla Was post o różanych produktach. Woda różana której nie może zabraknąć w waszej codziennej pielęgnacji oraz mydełko o relaksującej nucie zapachowej. Gdzie można dostać takie cuda, oczywiście w  internetowej aptece. 






  • Woda różana TADE to  moje wielkie odkrycie w ostatnim czasie. Woda jest zamknięta w pięknej szklanej buteleczce, będzie się świetnie wyglądała na Waszych toaletkach. No skoro jest taka cudowna to jak   można ją wykorzystać ? Nasza skóra po każdym kontakcie z wodą traci swoją naturalną ochronę przez co czasami czujemy, że nasza skóra jest spięta i piecze. By przywrócić naszej skórze prawidłowe PH wystarczy kilka kropli wody różanej na waciku. To idealny produkt do codziennej pielęgnacji.Możemy jej używać jako tonik, usunie zanieczyszczenia i resztki sebum z naszej  skóry. W upalne  dni nasza skóra wydziela o wiele więcej sebum, przemywanie twarzy wodą różaną pomoże nam usunąć nieprzyjemna poświatę. Jeśli jesteśmy fankami glinek i tego typu maseczek woda różana to świetny składnik. Sproszkowaną glinkę  można zmieszać z wodą różaną uwierzcie mi efekt jest super !!! Jak widzicie zastosowanie tego produktu jest bardzo szerokie , więc warto go mieć. Powiem Wam co jeszcze mnie przekonuje CENA czyli jedynie  8 zł ♥ i do tego ten zapach och ♥ można się uzależnić. Do kompletu wybrałam mydło oczywiście różane  MELOS. Mydła przeważnie zaburzają PH naszej skóry, to mydełko jest zupełnie inne ma całkowicie fizjologiczne PH. Po kąpieli skóra pozostaje nawilżona dzięki olejom kokosowym, palmowym i oliwą  z oliwek.  Zapach jest wprost cudowny, przypomina woń świeżo ściętych kwiatów. Ten zestaw to zdecydowanie mój HIT tego lata ♥
 


  ~ Odkryłam też że wodę można używać do namaczania beautyblender'ów i innych gąbeczek. Podkład w połączeniu z wodą różaną nabiera lżejszej formy i łatwiej się rozprowadza. Do tego zapach dzikiej róży jest rewelacyjny
  





Jestem zachwycona jakością produktów. Gorąco polecam zakupy w   i-apteka.pl
             WODA                     MYDEŁKO 

Share:

0 komentarze