5 POMYSŁÓW NA PREZENT WALENTYNKOWY




1. Moja pierwsza propozycja, to personalizowany notes. Uwielbiam zapisywać w nim najważniejsze daty o których nie mogę zapomnieć. Oczywiście oprócz obowiązków, wpisuję też przyjemniejsze rzeczy takie jak:
-10 rzeczy do kupienia w tym miesiącu,
-postanowienia i motywacje.
Notes  to świetny przyjaciel każdej kobiety. Otwieranie takiego cuda przy porannej kawie to wielka przyjemność. Notes jest świetnie wykonany ♥
 Wybór wzorów i kolorów notatników jest bardzo duży. Zobaczcie sami TUTAJ
Notes ze zdjęcia znajdziecie TUTAJ 
 




 
2. Zestaw prezentowy "ręcznik z wyhaftowanym imieniem" oraz dzbanek na herbatę. Ten dzbanek towarzyszy mi od grudnia i uwielbiam go. Możliwość włożenia pod niego świecy umila moje dni, a herbata jest zawsze cieplutka. To idealny prezent dla każdej kobiety.
Zestaw dostępny TUTAJ 




3.Poduszka z personalizowanym napisem ♥ Nie mogłam się zdecydować. W końcu podjęłam tą ciężką, życiową decyzję. Jednak na jednej się nie skończy, ponieważ są jeszcze co najmniej 3 które wpadły mi w oko.
 Poduszka ze zdjęcia TUTAJ 
Poduszki które bardzo mi się podobają : TUTAJ / TUTAJ / TUTAJ 




4. Czwarta pozycja; biżuteria. Od dawna miałam zachciankę na bransoletkę z grawerem "Natalia Nadzieja (to moje 3 imię)". Ta kombinacja srebra i różu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Jakość bransoletek jest bardzo dobra; do tego pięknie wykonany grawer. Już nie mogę doczekać się wiosny. Te odcienie różu będą świetnie pasowały do wiosennych stylizacji

Zestaw tych bransoletek znajdziecie TUTAJ 




 
5.Do słodkich bransoletek polecam łańcuszek z delikatną gwiazdką. Srebrny łańcuszek wygląda niesamowicie. Grawer jest dokładny i piękny. Bardzo polubiłam ten naszyjnik i bardzo się do niego przyzwyczaiłam. Moim zdaniem to idealny upominek dla ukochanej kobiety.

Naszyjnik dostępny TUTAJ 

Share:

5 komentarze

  1. Dziewczynie na walentynki zawsze jest łatwiej coś kupić ale dla naszej drugiej połówki to już poziom hard przynajmniej w moi przypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty <3 Zazdroszczę czajniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmiem stwierdzić że post skierowany jest do mężczyzn:)
    Myślę że jak ktoś nie ma pomysłu dla swojej dziewczyny to może się okazać post pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz ;)
    Ten spersonalizowany notes to super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna lista. Zawsze mam problem z wymyśleniem prezentu dla bliskiej osoby. Myślę, że biżuteria zawsze się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń