Słodkie Zmiany Zmiany


Obiecane posty o dietetyce powoli zaczynają gościć w progach tego bloga. Dietetyk ze mnie marny, jakoś nie porwał mnie ten kierunek. Na szczęście  marki takie jak ZMIANY ZMIANY nie starszą składem, a  kuszą! To niesamowite batony wykonane z wysokiej jakości naturalnych składników. Składy oparte są na roślinnych składnikach takich jak: owoce, orzechy, pestki i nasiona. Bez niepotrzebnych i niezdrowych dodatków.



 
Żeby zorientować się, że to bardzo zdrowe "słodycze" nie trzeba być dietetykiem.




Jestem uzależniona od  słodyczy i uwielbiam po nie sięgać. Już kiedyś miałam kontakt z tymi batonami. Nowy rok to idealny czas motywacji i nowych wyzwań. Podmieniam ostatnio klasyczną czekoladę na batony. Wiecie co jest najgorsze? Wcale nie tęsknię, aż tak bardzo za moją ukochaną czekolada. 



Kilka batonów "ZMIANY ZMIANY" bardzo polubiłam. Wszystkiego dowiecie się poniżej.





Kosmos o smaku czekoladowym, nie bez powodu został moim ulubieńcem. W składzie znajdziemy: DAKTYLE, FIGI, SŁONECZNIK, MIGDAŁY, ORZECHY NERKOWCA, KAKAO. Kosmicznie dobry kosmos, nuty kakao nadają czekoladowego smaku. Przypomina po prostu czekoladowego batona. Jest tylko jedna diametralna różnica pomiędzy zwykłym batonem a KOSMOSEM; skład. Jest pyszny, pokrojony w kosteczki, idealny jako przekąska do pracy.


Sierpowy to mój kolejny ulubieniec. Moim zdaniem ma neutralny smak ziaren i słodkich daktyli. Jeśli lubicie mleko sojowe, ten baton na pewno Wam zasmakuje. To zdrowa dawka energii, której czasami potrzebuje każdy z Nas. Skład to: DAKTYLE, SŁONECZNIK, MIGDAŁY, FIGI, JAGODY GOJI, ORZECHY NERKOWCA.



ALOHA najlepsza ze wszystkich. Uwielbiam kokos, a ten baton to takie zdrowe rafaello. Kokos ma niesamowity aromat i do tego słodki smak. To taka rekompensata braku słodyczy przez ostanie dni w mojej diecie. Jest pyszny i niesamowity! Skład : DAKTYLE, FIGI, SŁONECZNIK, MIGDAŁY, KOKOS, ORZECHY NERKOWCA, NIERAFINOWANY OLEJ KOKOSOWY.


Petarda nie przypadła mi do gustu. Chociaż smakuje trochę jak słodycze z zieloną herbatą. To bardzo mocny smak i zapach. Niestety ja ze słodyczy o smaku zbliżonym do zielonej herbaty toleruję tylko POCKY. Skład: DAKTYLE, MALINY, MORWA BIAŁA, ORZECHY NERKOWCA, ORZECHY BRAZYLIJSKIE, NASIONA CHIA, SPIRULINA.




Urwis bananowy. To on poszedł na pierwszy ogień. Jest równie pyszny co aloha. Moim zdaniem są bardzo podobne, ale różnią się tylko bananem i kokosem. Zalicza się do moich ulubieńców. Skład: DAKTYLE, BANANY, ORZECHY NERKOWCA, ORZECHY BRAZYLIJSKIE.




Urwis jabłkowy ma bardzo delikatny smak. Delikatnie wyczuwalne jabłko z nutami słodkich rodzynek tworzą idealne połączenie. Idealne do torebki jako mała przekąska. Urwisy są nieco mniejsze od pozostałych batoników mają 40g. Skład: JABŁKA, RODZYNKI, ORZECHY NERKOWCA.



Farmer to seria batonów o smaku warzyw.
  • PIKANTNY POMIDOR
  • BURAK + CZOSNEK 
  • SZPINAK + CYTRYNA 

W moim przypadku wygrywają świeże warzywa ♥ Batony mają niesamowity smak, nigdy wcześniej nie jadłam nic podobnego. Smaki są wyraziste, a ich kombinacja całkiem niezła. Przyprawy bardzo dobrze współgrają ze smakami. Najbardziej smakował mi pomidorowy z dodatkiem chili. Jednak nie są to moje smaki. Rzadko też sięgam po gotowe sosy, czy też mrożone warzywa. Uwielbiam smak świeżych warzyw i jakoś nie potrafię go zamienić na nic innego.












zmianyzmiany.pl/

 

Share:

0 komentarze