Benefit Zaproszenie


Mam dzisiaj dla Was zaproszenie do świata BENEFIT .





"Kosmetyki Benefit | Kosmetyki kolorowe do twarzy i ciała Benefit są popularne nie tylko wśród amerykańskich gwiazd, ale także w ponad 30 krajach świata. W 1976 r. otwarto w San Francisco pierwszy butik z tymi kosmetykami. Produkty Benefit osiągnęły ogromny sukces nie tylko dzięki ich składowi, ale również dzięki oryginalnym, dowcipnym opakowaniom. Z luksusowych kosmetyków możemy wybrać na przykład krem lub serum do twarzy, albo łagodzący peeling. Skuś się na piękno w żartobliwym opakowaniu - same założycielki Jean i Jane Ford powiedziały, że: „Śmiech jest najlepszym kosmetykiem"."




Ten post rozpoczyna  serię postów gdzie w roli głównej będzie marka BENEFIT.

Bronezer HOOLA  To idealny bronzer do podkreślenia kości policzkowych. Kolor świetnie pasuje do podkreślania nie tylko śniadych karnacji. Świetnie się rozprowadza oraz rozciera. Pozostawia delikatne cieniowanie na naszej skórze.

Kolejny produkt to tusze do rzęs o niesamowicie specyficznej szczoteczce. Muszę przyznać, że na początku nie potrafiłam się nim malować. Na szczęście szybko odkryłam jego niesamowite moce. Tusz świetnie wydłuża i nadaje objętości. Bardzo go polubiłam, bo chyba każda z nas lubi mieć tak zwane firanki ♥ Moje rzęsy są niestety bardzo ubogie, ale na szczęście istnieją właśnie takie tusze które wyciągają mnie z kompleksów.

Bene tinty to produkty których używam od liceum. To taki magiczny płyn który nadaje naszym ustom soczystości i wyrazistości uwielbiam je ! 

Oczywiście Benefit słynie również z cudownie wygładzającej bazy the PORE fessional. Cieniutka warstwa pozwala na uzyskanie niezwykle gładkiej i perfekcyjnej cery. To świetny pomocnik w tworzeniu wyjątkowych makijaży który wytrzyma całą noc. To jedyna taka baza która tworzy tak perfekcyjnie satynowy efekt.

 Benefit to też pielęgnacja. Wpadł do mnie jeszcze krem pod oczy który bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż.  To mój poranny kompan w gorsze dni. Bardzo ładnie rozprowadza się na nim np krem bb.





Zapraszam Was na kolejne posty w których dowiecie się dokładniej co i jak w tym cudownym BENEFICIE. Na stronie i perfumy jest pięknie uzupełniona zakładka MAKIJAŻ zajrzyjcie tam i znajdźcie coś dla siebie.

Share:

0 komentarze