VIANEK




Dzisiaj o produkcie od którego jest uzależniona od liceum. To oczywiście produkt do moich wiecznie długich włosów.To niesamowity produkt w niesamowitej cenie. Znajdziecie go oczywiście na iperfumy.pl





"młodość, piękno, radość, miłość, urodzaj
tyle znaczeń, jeden symbol VIANEK UPLECIONY Z POLSKICH KWIATÓW I ZIÓŁ
VIANEK to polska marka kosmetyków naturalnych, przeznaczona na rynek masowy. Dedykowana kobietom w każdym wieku, o zróżnicowanych potrzebach pielęgnacyjnych, a jednocześnie wymagających. Połączenie starannie dobranych składników, urzekających zapachów i oryginalnego zdobnictwa opakowań, tworzy wyjątkowy przekaz marki. VIANEK to kosmetyki naturalne, będące odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku i zainteresowanie, nie tylko świadomych konsumentek."
 Mam słabość do naszych POLSKICH marek dlatego też zdecydowałam się na przetestowanie tej odzywki. W sieci krąży kilka wersji opinii. Chcecie poznać moją ?




 To idealny produkt do włosów ciężko rozczesujących się. Moje niestety bez użycia odzywki przypominają siano. Po użyciu tego produktu moje włosy są pozytywnie obciążone i bardzo dobrze się układają. Nie muszę używać lokówki czy też prostownicy co jest ogromnym plusem. Końcówki o wiele mniej się puszą, a same włosy po wysuszeniu delikatnie lśnią. Produkt jak najbardziej spełnia moje oczekiwania pod względem działania na włosy.  Polubiłam ten produkt. Jedyne co bym w nim zmieniła to rzeczywiście  zapach.





Informacje od producenta :

Odżywka do włosów suchych i normalnych zapewnia ochronę przed nadmierną utratą wilgoci i regenerację. Zawiera olej z kiełków pszenicyekstrakty z lipy i podbiału oraz panthenol o synergicznym działaniu nawilżającym i wygładzającym, a także zmniejszającym efekt puszenia. Po zastosowaniu włosy są miękkie, błyszczące i łatwo się rozczesują.

Pojemność: 250 ml.
Termin ważności: 18 miesięcy od daty produkcji, 3 miesiące od momentu otwarcia.

INCI

Aqua, Cetyl Alcohol, Sucrose, Coco-Caprylate, Glycerin, Tussilago Farfara Leaf Extract, Tilia Platyphyllos Flower Extract, Stearic Acid, Triticum Vulgare Germ Oil, Panthenol, Decyl Glucoside, Glyceryl Oleate, Lactic Acid, Cyamopsis Tetragonoloba Gum, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Sodium Benzoate.

 

Share:

0 komentarze