Planner WHY NOW


Moja praca koliduje ze wszystkim co robię, ale co najważniejsze koliduje też z blogowaniem. Na ratunek przychodzi mi Planner WHY NOW. Jesteście ciekawe co w sobie kryje i jak organizuje blogowanie ?



Planner przybędzie do Was lub szczęśliwca którego wybierzecie w cudownym pudełku.  Nawet jeżeli same sobie go zamówicie to i tak przyjdzie zapakowany jak prezent. To jest cudowne !





Pudełko w środku jest doskonale dopracowane. Oprócz plannera znalazłam w środku mini kalendarz i najpiękniejsze zakładki jakie w życiu miałam.










Co kryje w sobie planner ? Strony dostosowane do zaplanowania idealnego posta lub całej serii. W plannerze nie zabraknie też motywacji w formie miesięcznej listy celów do zrealizowania. Autorzy pamiętają też o czytelnikach więc jest też miejsce za zaplanowanie konkursu. Planner świetnie zorganizuje naszą współpracę  " Kro z kim , kiedy i za ile ? ".  Dostaniemy też wsparcie w mediach społecznościowych, oraz miejsce na nasze hashtagi. Znajdziemy w nim miejsce na przechowywanie haseł, miesięczne dochody i koszty związane z blogiem.  Poniżej zobaczycie jak to wygląda w środku.






To cudowny planner. Dzięki niemu już o niczym nie zapominam.  Najważniejsze rzeczy jak i moje wymyślne pomysły znajdują w nim swoje miejsce. Uwielbiam ten planner, chyba zostanie ze mną za długo. Chcecie zobaczyć więcej ?

Zapraszam Was do świata WHY NOW ♥

Share:

2 komentarze