Bath & Body Works Tutti Dolci Pink Peony Créme



Moja kolekcja mgiełek od Bath & Body Works jest już spora.  Bardzo  często wypuszczają jakieś nowości i do tego w niesamowicie dopracowanych opakowaniach. Dla osób które nie mieszkają w Warszawie mam niesamowite rozwiązanie. Drogeria internetowa iperfumy by notino oferuje nam bogatą ofertę produktów Bath & Body Works.  Dzisiaj przedstawię Wam Bath & Body Works Tutti Dolci Pink Peony Créme.




SPRAY DO CIAŁA  możemy używać na co dzień. To bardzo lekka formuła zapewnia, że zapach nie jest przytłaczający. Największą zaletą tego produktu jest delikatność. Ciężko przesadzić z tym produktem, dzięki temu możemy sięgać po nią bardzo często. Mgiełka może mieć też działanie nawilżające. Gama zapachowa jest niesamowicie rozbudowana. Znajdziecie zapachy, słodkie o zapachu dosłownie słodyczy które ja osobiście uwielbiam. Zimą świetnie pasują i komponują się z mrozem za oknem. Nie brakuje też zapachów słodko- kwiatowych, i tutaj chyba każdy z nas znajdzie coś dla siebie. Ja postawiłam jednak na totalną słodycz Bath & Body Works Tutti Dolci Pink Peony Créme.  Ja  jestem niesamowicie zachwycona połączeniem zapachu żurawiny i róży. Cierpka żurawina świetnie tonuje słodkie nuty róży. Zapach należy zdecydowanie do słodkich jednak  jest idealny. Świetnie pasuje mi do jesiennej pory roku.


 Bath & Body Works Tutti Dolci Pink Peony Créme. Ten zapach najbardziej zachwycił mnie swoim wyglądem. Cała kolekcja Tutti Dolci jest totalnie w moim stylu.  Zapachy z tej kolekcji są zamknięte w bardzo eleganckich opakowaniach. Kropeczki na butelce są delikatnie wypukłe, falbanka też jest osobnym elementem jak widzicie jej skraje są nawet pokryte brokatem. Uwielbiam tą dbałość o szczegóły. Zapach  na początku jest niesamowicie słodki i duszący. Jednak to taka słodycz od której dostaje się ochoty na jakieś pyszne ciastko. W pierwszych chwilkach kwiatowy zapach jest prawie nie wyczuwalny. Jednak po kilku minutach  uwalnia się mocny niesamowicie świeży kwiatowy zapach z kremowymi słodkimi nutami.   To idealny zapach na jesienne poranki. Jest słodki i rozpieszczające, ale przy tym świeży i orzeźwiający.

Share:

0 komentarze