7 zalet Tangle Teezera


Dlaczego jestem wierna marce TT ? Dzisiaj będzie 7 zalet tych niesamowitych szczotek do włosów.


Moja kolekcja nie jest bardzo duża mam ich  6  Tangle Teezer The Original, Tangle Teezer Thick & Curly, Tangle Teezer Salon Elite, Tangle Teezer Compact Styler Hello Kitty.



  1.  Szczotka świetnie rozczesuje włosy- tylko, że w tym przypadku nie jest żaden chwyt marketingowy. Szczotka jest w stanie rozczesać nawet najgorsze kołtuny. Nie ma z tym najmniejszego problemu. Czasami po rozpuszczenia koka robionego w biegu możemy się nieźle zdziwić, a nasze grzebienie połamać. Tutaj właśnie wkracza TT i rozwiązuje problem.
  2. Nie łamie i nie wyrywa włosów. Szczotka ma bardzo gęste igiełki dzięki czemu każdy kosmyk Twoich włosów jest pod doskonałą opieką.  Odkąd używam tej szczotki moich włosów na niej jest bardzo mało. Dzięki dokładnemu rozczesywaniu bez niepotrzebnego ciągnięcia po prostu nie wyrywa włosów.
  3. Świetnie wygładza i ujarzmia włosy. Szczotka nie elektryzuje włosów co sprawia, że są bardziej posłuszne. Przy prostowaniu też ułatwia prace. Idealnie rozczesane pasma o wiele szybciej się prostują.
  4. Świetnie leży w ręce. Możecie się śmiać, ale ja zostałam fanką szczotek bez rączki. Dopiero teraz czuję, że mam totalną władzę nad przedmiotem który trzymam w ręce.
  5. Niesamowity wygląd. Każdy z Nas znajdzie coś wyjątkowego dla siebie od Hello Kitty po klasyczną czerń. Ja w swojej kolekcji posiadam 4 modele. Każdy z nich jest wyjątkowy, a ten sam model w innym wydaniu kolorystycznym tworzy nowe cudo. Uwielbiam ich kreatywność ! Wersja Hello Kitty mnie oczarowała.
  6. Każdy dopasuje ją do swojego rodzaju włosów
    Tangle Teezer The Original mój ulubiony. , Tangle Teezer Thick & Curly świetnie rozczesuje nawet okropnie zaplątane włosy po fryzurach typu fale i loki, Tangle Teezer Salon Elite ten model świetnie sprawdza się podczas prostowania włosów, Tangle Teezer Compact Styler Hello Kitty  idealny do torebki.
  7. Rozczesuje włosy mokre jak i suche. Ja rozczesuję włosy przez i po myciu.




Te szczotki pomagają mi w oszczędzaniu mojego czasu. Kiedyś rozczesywanie moich włosów trwało nawet 15 minut ! Teraz to zaledwie 2-3 minuty. Dobrze rozczesane włosy też szybciej się suszą. Kochani zaglądnijcie koniecznie do zakładki TANGLE TEEZER na stronie iperfumy.pl  czekają tam niesamowite modele TT.
 

Share:

1 komentarze

  1. TT uwielbiam, ale jednak z tym rozczesywaniem kołtunów to mam z nią różnie - czasem sobie radzi sama, a czasem muszę użyć sporo odżywki w sprey'u żeby sobie pomóc :)

    OdpowiedzUsuń