TUTTI DOLCI


Dzisiaj podaruję Wam odrobinę luksusu z niesamowita linią TUTTI DOLCI od Bath&Body Works.  Opakowania zasługują na honorowe miejsca na toaletce, a same zapachy uwodzą  zmysły.









Nie wiem jak to jest, że ja tak szybko uzależniam się od nowych zapachów B&BW. Pink peony creme to cudowny kwiatowy zapach. 



Tutti dolci sweet lemon buttercup. Płyn do kąpieli pachnie obłędną słodko cytryną. Najbardziej w tej kolekcji podobają mi się opakowania, są eleganckie i bardzo klasyczne.  Składy są nadal niesamowicie pielęgnacyjne. Po kąpieli moja skóra jest delikatnie nawilżona.



Tutti  Dolci pink  peony creme to niesamowicie słodki zapach o kwiatowych nutach. W pierwszych chwilach wyczuwa się bardzo słodkie, po chwili zamieniają się w bardziej świeże. Zapach jest bardzo intensywny jak na mgiełkę.


Tutti dolci  whit mocha kiss. Balsam jest ukryty w tubie która jest fenomenalnie wykończona. Jestem totalnie zakochana w grafice która pokrywa opakowanie, górna koronka jest pokrywa wypukłym brokatem. Konsystencja  produktu jest dość gęsta, ale w kontakcie ze skórą w kilka sekund zmienia konsystencje, to zasługa składników aktywnych. Balsam świetnie się wchłania i pozostawia na skórze delikatna nie tłustą warstwę która cudownie otula naszą skórę.



TUTTI DOLCI to kolejna kolekcja którą pokochałam.  
 

Share:

1 komentarze