BANDI


Kolejny post o WŁOSACH !









Tricho-peeling oczyszczający do skóry głowy.
Peeling skóry głowy jest bardzo ważnym etapem pielęgnacji skóry głowy. Łuszczący się naskórek to nie zawsze łupież. Czasami wystarczy pozbycie się naskórka przy pomocy jednego zabiegu. 

Przyznam szczerze, że czasami miewam problemy z podrażnieniem i łuszczeniem się skóry głowy. Jednak odkąd odkryłam ten produkt moje problemy zniknęły. Na początku zabieg wykonywałam raz w tygodniu. Na skórę głowy nakładamy pipetą krople preparatu i wmasowujemy je.   Ja łączyłam go z Tricho-ekstrakt przeciw wypadaniu włosów. Oba produkty pozostawiałam na skórze głowy na 10 minut. Następnie dokładnie myłam włosy oraz skórę głowy  Tricho-szampon fizjologiczna kąpiel do skóry głowy i włosów





Moja skóra głowy odkąd stosuje te produkty jest wolna od podrażnień. Jestem bardzo zadowolona z efektów. Skóra  jest dobrze oczyszczona i złagodzona, a same włosy wyglądają zdrowo i naturalnie.Polecam Wam ten profesjonalny produkt.



Share:

1 komentarze