Black Opium




Z okazji zimowej aury przedstawię wam po raz kolejny mojego najsłodszego najwytrawniejszego  ulubienica.Ten flakon to mój faworyt od kilku lat. Niezmiernie się cieszę, że powstają coraz to nowsze wersje.



Jestem totalnie zakochana w tym flakonie. Moim zdaniem to jeden z najpiękniejszych flakonów jaki  na mojej toaletce. Połączenie pudrowego różu z głęboką czernią i drobinkami to klasyczne, a zarazem eleganckie połączenia. Ten flakonon zdecydowanie służy na mojej toaletce jako niesamowita Ozdoba. Uwielbiam na niego patrzeć. Poza walorami estetycznymi jest też naprawdę praktyczny. Niestety jestem z tego typu kobiet które wrzucają perfumy do torebki i idą dalej. Na szczęście zatyczka jest bardzo solidnie wykonana i nie ma mowy o od pięciu się jej w torebce. Same zapach to czysta poezja teraz gdy potrzebujemy najwięcej energii. Ten zapach przyniesie nam pobudzenie trochę i osłody tych ponurych dni. Pierwsze nuty to esencja różowego pieprzu, Mandarynki oraz akordy Gruszki. Właśnie tym nutom  zawdzięczamy słodki, a zarazem wyrazisty zapach. Nuty serca to Absolut kwiatów pomarańczy, oraz niesamowicie delikatne akordy Jaśminu sambakowego. Nuty bazy które niesamowicie pokochałam to Accord kawy, Absolut nasion wanilii Oraz esencja paczuli. I to właśnie te trzy zapachy są najmocniej wyczuwalny. Jestem totalna fanką ciężkich słodkich zapachów. Ostatnie podmuchy zimowej aury skłaniają mnie do używania właśnie tego zapachu. To piękne Otulający słodki zapach jednak kawa dodaje niesamowitej energii.Jeszcze żadne perfumy ani wody toaletowe nie przebiły trwałości BLACK OPIUM. Dopóki nie wypiorę szalika zapach będzie się na nim utrzymywał. Jest to  niesamowita zaleta ponieważ zimą potrzebujemy dużo energii, a uwalniające się nuty na naszych ubraniach właśnie nami jej dodają. To jeden z tych zapachów które naprawdę utrzymuje się cały dzień. Chyba właśnie dlatego tak bardzo uwielbiam te perfumy.Jeśli jeszcze nie znacie  tego zapachu to koniecznie musicie się z nim zaprzyjaźnić. Tym bardziej że wychodzą coraz to nowsze wersje i mam nadzieję, że każdy z was znajdzie coś dla siebie. Na stronie iperfumy i jest niesamowity się ogromny asortyment Yves Saint Laurent

Share:

0 komentarze