Clinique Take The Day Off



Dzisiaj będzie o wyjątkowym produkcie do demakijażu. Od jakiegoś czasu na naszym rynku pojawią się wszelakie balsamy do demakijażu. Stosowanie jaki działanie nie jest jeszcze do końca znane wszystkim. Na pewno nie są to tak znane produkty jak mleczko do demakijażu czy też   płyn Micelarny. Dzisiaj przedstawię wam Balsam do demakijażu Marki clinique. Jest zamknięty w pięknym eleganckim słoju. Kolorystyka to Srebro i fiolet czyli idealne połączenie dla mnie. Uwielbiam opakowania Marki clinique ponieważ pomimo medycznego  wyglądu mają w sobie klase. Kolory nie są krzykliwe, a jednak  przyciągają wzrok. Zawartość  jeszcze bardziej mnie zachwyca.


Clinique Take The Day Off jest w formie stałej przypominam konsystencją  Masło. Jednak po kontakcie ze skórą i temperatura naszego ciała Balsam zamienia się w bardzo przyjemny otulający olejek. Olejkiem możemy nasmarować całą skórę twarzy,  szyi i dekoltu, razem z oczami. Jeśli uznamy że makijaż na całej twarzy oraz oczach jest już idealnie rozpuszczony, zwilżamy dłonie pod ciepłą wodą i nadal masujemy. Produkt po kontakcie z wodom zamienia się w niesamowitą delikatną Otulając  piankę. To najdelikatniejsza forma demakijażu jaką w życiu spotkałam. Do tego nigdy nie miałam tak idealnie oczyszczonych oczu z maskary i pozostałości po eyelinerze
Ten produkt to prawdziwa perełka w mojej kosmetyczce. Używam tego typu produktów już od ponad roku i ciężko będzie mi się z nimi rozstać. Jednak latem wolę lżejsze formy do  demakijażu. Jesień i zima to idealna pora by dokonywać demakijażu takimi produktami.


Dzięki dokładnemu demakijażowi nasza skóra nie jest narażona na powstawanie zaskórników. Tak naprawdę dawno nie spotkałam tak idealnie oczyszczając  produktu. W końcu po przetarciu skóry wacikami są one idealnie czyste. Zdecydowanie produkt warty wypróbowania, a ja mogę w wam go polecić z czystym Sumieniem. To już moje drugie opakowanie i niebawem zabieram się za zamawianie trzeciego. Moja codzienna pielęgnacja byłaby o wiele trudniejsza bez tego produktu.

Na stronie iperfumy  znajdziecie pełną gamę produktów do pielęgnacji twarzy  marki Clinique. 

Share:

0 komentarze